یک‌شنبه 15 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

خبرگزاری تسنیم

فرمانده نیروی دریایی ارتش برای استقبال از ناوگروه 86 بر عرشه ناو بندر مکران حاضر شد.

خبرگزاری مهر

فرمانده نیروی دریایی ارتش برای استقبال از ناوگرهای 86 بر عرشه ناو بندر مکران حاضر شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی کهنه‌کار تیم ملی اروگوئه، اظهارات جالب توجهی را در روز معارفه خود به زبان آورد.

وب‌گاه مشرق نیوز

تیم خلیج فارس که به نمایندگی از ایران در مسابقات بین‌المللی مینی فوتبال (فیجیتال) شرکت دارد در دومین دیدار خود مقابل برزیل دیدار خود را واگذار کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش برای اولین بار در تاریخ ایران زمین، سفر دور دنیا را با ناوشکن تمام ایرانی دنا و ناو بندر مکران انجام داد و افتخار دیگری را در صحنه بی

خبرگزاری تسنیم

تیم خلیج فارس که به نمایندگی از ایران در مسابقات بین المللی مینی‌فوتبال (فیجیتال) شرکت کرده است، نتیجه دومین دیدار خود را واگذار کرد.

خبرگزاری مهر

ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش که هشت ماه پیش به مأموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده بود، امروز وارد آب‌های کشور شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش، صبح امروز چهارشنبه 27 اردیبهشت ماه 1402 وارد آب‌های سرزمینی کشورمان شد. ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش که به نام ناوگروه 360 نیز شناخته می‌شود از 29 شهریور سال 1401 به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده بود. ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش پس از اعزام به ماموریت دور کره زمین از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش که از 29 شهریور سال 1401 به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده بود، امروز وارد آب‌های کشور شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش فردا وارد کشور می‌شود. ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش به نام ناوگروه 360 نیز شناخته می‌شود. این ناوگروه از 29 شهریور سال 1401 به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده بود. ناوگروه 86 نیروی دریایی ارتش پس از اعزام به ماموریت دور کره زمین از مبدأ بندرعباس، در نخستین ایستگاه در بندر بمبئی هند توقف کرد و سپس با عبور از خلیج...

وب‌گاه فرارو

بیلسا 67 ساله از زمان جدایی از لیدز یونایتد در فوریه 2022 بیکار بود، جایگزین دیگو آلونسو شد که پس از حذف اروگوئه از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر از سمت خود کناره گیری کرد.

وب‌گاه ورزش سه

تیم مینی فوتبال خلیج فارس که به نمایندگی از ایران در مسابقات روسیه شرکت کرده است، نخستین دیدار خود را با پیروزی پشت سر گذاشت.

وب‌گاه ورزش سه

سانتیاگو مورینیو، مدافع 21 ساله اروگوئه‌ای، امروز در تست‌های پزشکی اتلتیکو شرکت خواهد کرد.