یک‌شنبه 15 مهر 1403

اروگوئه

اروگوئه

وب‌گاه ورزش سه

تیم ملی ایتالیا پس از پیروزی دو بر یک مقابل کره جنوبی به فینال مسابقات قهرمانی جوانان جهان که این روزها در آرژانتین در حال برگزاری است، راه یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرعامل اسبق باشگاه استقلال گفت: باید برویم تحقیق کنیم چگونه اروگوئه و شیلی لیگ ارزانی دارند و در فوتبال جهان می درخشند و بازیکنان‌شان هم دستمزدهای منطقی می‌گیرند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بابا وانگا، یک زن نابینا بلغاری بود، که شایعه شده است برخی از بزرگترین رویدادهای تاریخ جهان را پیش بینی کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حسین امیرعبداللهیان خطاب به آمریکا و برخی متحدانش اعلام کرد، سیاست منزوی کردن ایران شکست خورده است.

وب‌گاه ورزش سه

در حالی که سون جو هو توسط دولت چین بازداشت شده، در عین حال در فهرست یورگن کلینزمن نیز جای دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حسین امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان که بامداد پنج‌شنبه برای شرکت در اجلاس وزرای امور خارجه بریکس عازم کیپ‌تاون در آفریقای جنوبی شده بود، ظهر امروز (شنبه) این کشور را به مقصد تهران ترک کرد. گفتنی است، امیر عبداللهیان در این سفر ضمن حضور و سخنرانی در اجلاس وزرای امور خارجه دوستان گروه بریکس، دیدار‌هایی دو جانبه با برخی از همتایان خود از روسیه،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و کومور در کیپ تاون آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کردند. «ظهیر ذوالکمال» وزیر امور خارجه کومور امروز (جمعه) 12 خرداد ماه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست وزرای خارجه گروه بریکس و دوستان بریکس در کیپ تاون آفریقای جنوبی دیدار و گفتگو کرد. طرفین خرسندی خود را از فرصت فراهم شده برای...

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

‌به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی، لولا داسیلوا، رئیس جمهور برزیل، در نشست سران کشور‌های آمریکای جنوبی خواستار یک ارز منطقه‌ای برای تجارت در میان کشور‌های آمریکای جنوبی شد. وی بر اهمیت ایجاد یک ارز واحد در میان کشور‌های منطقه آمریکای جنوبی تأکید کرد و خواستار احیای اتحادیه کشور‌های آمریکای جنوبی موسوم به UNASUR شد. در نشست اخیر 11 تن از نمایندگان و سران کشور‌های...

وب‌گاه ورزش سه

مهدی طارمی برای سومین فصل متوالی موفق شد در ترکیب منتخب فصل رقابت های لیگ پرتغال قرار بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

دومین نشست کمیته مذاکره درباره آلودگی پلاستیکی امروز در پاریس آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

نشریه فایننشال تایمز در گزارشی به نقل از بانک توسعه جدید (NDB) اعلام کرد که ریاض در حال مذاکره با کشورهای عضو گروه بریکس برای پیوستن به این بانک چند ملیتی به عنوان نهمین عضو آن است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری نوشت: سعید عزت اللهی می گوید: کی‌روش وقتی برگشت، قطعا انتظارات از او بالا بود. آنهم با توجه به سابقه عملکردی که در فوتبال ایران و شناختی که از فوتبال ما و بچه‌های تیم ملی داشت. به نظر خودم این سطح از توقع طعبیی بود، چراکه او مربی بزرگی است و رزومه کاری خوبی دارد و به شخصه معتقدم هیچ انسانی روی کره زمین نیست که مرتکب اشتباه نشود.

وب‌گاه ورزش سه

گاز گرفتن یک بازیکن ویارئال توسط ایوان آلخو، وینگر اسپانیایی کادیز، در دیدار دیشب دو تیم خبرساز شده و باعث مقایسه شدن آلخو با لوئیس سوارز شده است.