یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

از اعلام جزئیات ثبت نام وام‌های دانشجویی تا تعطیلی خوابگاه‌ها در ایام نوروز

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
از اعلام جزئیات ثبت نام وام‌های دانشجویی تا تعطیلی خوابگاه‌ها در ایام نوروز

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد. اعلام زمان بندی ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هفته‌ای که گذشت، خبر‌هایی از جنس صنفی، فرهنگی و دانشجویی در سطح دانشگاه‌ها منتشر شد. برخی از این اخبار دانشجویان زیادی را دربر گرفت و برای آن‌ها حائز اهمیت بود. گزیده‌ای از مهم‌ترین اخبار صنفی و فرهنگی دانشگاه‌ها در هفته گذشته را مرور می‌کنیم. در نشست با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی مطرح شد.

اعلام زمان بندی ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی

زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی از سوی صندوق رفاه دانشجویان اعلام شده و دانشجویان می‌توانند با مراجعه به صندوق رفاه برای ثبت نام وام اقدام کنند. صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در اطلاعیه‌ای زمان بندی انواع وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی را اعلام کرد. بر اساس این زمان بندی ثبت نام وام تحصیلی آغاز شده است و وام‌های مسکن متاهلی، وام ضروری و سایر وام‌ها نیز بر اساس جدول زمان بندی ثبت نام آن‌ها آغاز خواهد شد.

مهلت پرداخت اجاره بهای خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا (س) اعلام شد

دانشجویان ساکن خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه الزهرا (س) می‌توانند تا 29 اسفند اجاره بها را پرداخت کنند. دانشگاه الزهرا (س) در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: مهلت پرداخت اجاره بهای خوابگاه‌های دانشگاه الزهرا (س) برای دانشجویان ساکن خوابگاه تا 29 اسفند است. دانشجویانی که تا این زمان مشخص شده نسبت به پرداخت اجاره بها اقدام کنند از 10 درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

آیین دانش‌آموختگی بیش از 2000 فارغ التحصیل شریف برگزار می‌شود

بیش از 2000 فارغ التحصیل دانشگاه صنعتی شریف اردیبهشت‌ماه 1403 در کنار استادان و خانواده‌هایشان، دانش آموختگی خود را جشن می‌گیرند. آیین دانش آموختگی سال تحصیلی 1402-1401 دانشگاه صنعتی شریف، با هدف ایجاد فضایی به یادماندنی و با حضور دانش آموختگان همراه با خانواده‌هایشان، استادان و مسئولین دانشگاه روز پنج‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه 1403 در محل سالن استاد جباری برگزار می‌شود. تعداد کل فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف از بدو تاسیس تاکنون 68 هزار 596 نفر است. در این دوره بیش از 2000 نفر فارغ‌التحصیل شده‌اند که در این مراسم شرکت خواهند کرد. گفتنی است، در این مراسم از اعضای هیئت علمی برتر آموزشی دانشکده‌ها و دانش آموختگان برتر مقاطع دکتری، کارشناسی ارشد و کارشناسی تقدیر خواهد شد.

دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب شد

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی ایمان افتخاری را به‌عنوان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد. حجت الاسلام خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، با صدور حکمی ایمان افتخاری را به‌عنوان دبیر ستاد علم و فناوری شورای عالی انقلاب فرهنگی منصوب کرد. متن حکم به شرح ذیل است: با اعتماد به فضل الهی و بر اساس نظر مشورتی اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی و مدیران ستاد علم و فناوری، به استناد مواد 41 و 51 آیین نامه داخلی شورا مصوب جلسه 889 مورخ 1402/7/18 شورای عالی انقلاب فرهنگی؛ و تبصره 1 ماده 5 آیین نامه ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور، مصوب جلسه 700 آن شورا و به منظور تحقق بند 11 از ماده 2 سند تحول شورای عالی انقلاب فرهنگی، به موجب این حکم جنابعالی را به مدت 3 سال به‌عنوان دبیر ستاد علم و فناوری و دبیر شورای ستاد راهبری اجرای نقشه جامع علمی کشور منصوب می‌نمایم.

از اعلام جزئیات ثبت نام وام‌های دانشجویی تا تعطیلی خوابگاه‌ها در ایام نوروز 2
از اعلام جزئیات ثبت نام وام‌های دانشجویی تا تعطیلی خوابگاه‌ها در ایام نوروز 3
از اعلام جزئیات ثبت نام وام‌های دانشجویی تا تعطیلی خوابگاه‌ها در ایام نوروز 4