پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

دانشگاه الزهرا

دانشگاه الزهرا

وب‌گاه فرارو

عبدالرسول پورعباس امروز 6 اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

نوبت اول آزمون کارشناسی 1403 صبح امروز برگزاری شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج اولیه کنکور 1403 به صورت کارنامه نیمه مرداد اعلام و پس از آن فرایند انتخاب رشته آغاز می‌شود.

وب‌گاه الف

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید بر اینکه نمرات کنکور سال گذشته داوطلبان همچنان معتبر است، گفت: در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند.

وب‌گاه الف

وزیر علوم با تاکید بر اینکه با بیان اینکه نتیجه دو سال کنکور که چهار نوبت است برای داوطلبان لحاظ می شود، گفت: نتیجه نهایی کنکور تلفیقی از سوابق تحصیلی و نمره کنکور است، داوطلبان اضطراب نداشته باشند؛ زیرا فرصت جبران دارند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس سازمان سنجش گفت: نتیجه اولیه کنکور 1403 به صورت کارنامه نیمه مرداد ماه اعلام می شود و چند روز پس از فرایند آن انتخاب رشته آغاز می شود

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالرسول پورعباس امروز 6 اردیبهشت در حاشیه بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور 1403 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آزمون سراسری به سلامت در کل کشور آغاز شده است و فقط در یکی از شهر‌های استان سیستان و بلوچستان که سیل آمده ارتش جمهوری اسلامی با امکانات خود به کمک آمده و داوطلبان را جابه جا می‌کند. وی درباره آزمون فرهنگیان خاطرنشان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،، محمدعلی زلفی گل امروز در حاشیه بازدید از حوزه دانشگاه الزهرا در نوبت اول کنکور سراسری 1403 افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری امن و با نشاط کنکور پیش بینی شده و امیدواریم شاهد رقابت علمی پر شور بین داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم تجربی، علوم انسانی، علوم ریاضی فنی، هنر و زبان‌های خارجی باشیم. وزیر علوم یادآور شد: در بیش از 400 شهرستان کنکور...

وب‌گاه فرارو

محمدعلی زلفی‌گل امروز (پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه) در حاشیه بازدید از حوزه آزمون نوبت اول کنکور 1403 در دانشگاه الزهرا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمهیدات لازم در سراسر کشور برای برگزاری امن و بانشاط کنکور پیش بینی شده و امید است شاهد رقابت علمی پرشور و نشاط میان داوطلبان در پنج گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و زبان‌های خارجی باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا خبر داد برای اجرا حکم زندان احضار شده است. پریسا صالحی از اجرای حکم حبس خود خبر داد. عصر ایران نوشت: پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا خبر داد برای اجرا حکم زندان احضار شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اولین همایش بین‌المللی "غزه زنده است"از سوی دانشگاه الزهرا (س) و مشارکت برخی از سازمان‌ها و نهاد‌های حامی فلسطین، با محوریت اصلی فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت امروز (4 اردیبهشت) با حضور جمعی از وزیران، سفرای کشورها، نماینده حماس در تهران، نماینده جنبش جهاد اسلامی و از مسئولان، فعالان سیاسی و بین‌المللی برگزارشد. در انتهای این برنامه بیانیه‌ای...

وب‌گاه عصر ایران

پریسا صالحی، روزنامه‌نگار استان البرز و دانشجوی دانشگاه الزهرا: حکم اولیه من یک سال حبس، دوسال تبعید، دوسال ممنوع‌الخروجی و دو سال ممنوعیت عضویت در شبکه‌های اجتماعی بود که در دادگاه تجدیدنظر میزان حبس به پنج ماه کاهش پیدا کرد اما بقیه موارد همچنان پابرجاست.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دوره موشک تمام نشده است، وقتی زبان؛ وتو می‌شود، گفت: 60هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت‌فرسا به‌سر می‌برند و 75درصد مجروحان غزه را زنان و 70درصد مفقودان را نیز زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری تسنیم

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه دوره موشک تمام نشده، وقتی زبان؛ وتو می‌شود، گفت: 60 هزار زن باردار در غزه در شرایط طاقت فرسا به سر می‌برند و 75 درصد مجروحان غزه را زنان و 70 درصد مفقودان نیز زنان و کودکان غزه تشکیل می‌دهند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس کمیته رسانه همایش «غزه زنده است»، از برگزاری این همایش با محوریت فعال کردن دیپلماسی زنان در حوزه مقاومت به میزبانی دانشگاه الزهرا (س) خبر داد.