شنبه 14 مهر 1403

از تخصیص بورسیه مدال آوران المپیاد تا معرفی صنایع پرسود و جدید

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
از تخصیص بورسیه مدال آوران المپیاد تا معرفی صنایع پرسود و جدید

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و فناوری در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه‌رو بود که خلاصه‌ای از آنها را می‌توانید در ادامه بخوانید. کار فرهنگی پایدار در بستر آموزشی امکانپذیر است معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: برای ایجاد تغییر که نتایج آن در عمل مشاهده می‌شود و ملموس باشد. راهبردی جز تغییر نگاه در فعالیت‌ها و موضوعات فرهنگی وجود ندارد. افزایش...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و فناوری در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه‌رو بود که خلاصه‌ای از آنها را می‌توانید در ادامه بخوانید.

کار فرهنگی پایدار در بستر آموزشی امکانپذیر است

 

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران گفت: برای ایجاد تغییر که نتایج آن در عمل مشاهده می‌شود و ملموس باشد. راهبردی جز تغییر نگاه در فعالیت‌ها و موضوعات فرهنگی وجود ندارد.

افزایش مهارت نوجوانان محلات کم‌برخوردار توسط دانشگاه شریف

تربیت نسل نوجوان و جوان با رویکرد ارتقاء کارکرد مولد اقتصادی این افراد در پاسخ به نیازهای آینده آنان، تحول و توانمندسازی محلات هدف و کشور برای آینده بسیار متفاوت پیش رو در بلندمدت و میام مدت از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

تخصیص بورسیه و امکان ادامه تحصیل مدال آوران المپیاد 

زلفی‌گل گفت: با تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری امضا کردیم، مقرر شد که مدال آوران المپیاد در طی دوران تحصل‌شان حمایت پولی و بورسیه شوند.

مشاوره عامل موثری برای حل بسیاری از مسائل دانشجویان است 

داداش پور: مشاوره عامل مؤثری برای حل بسیاری از مسائل دانشجویان است و در حال حاضر هریک از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور دارای یک مرکز مشاوره دانشجویی است و در تلاش هستیم هم ساختار سازمانی این مراکز در راستای بهبود عملکرد تغییر یابد و هم در برنامه‌های این مراکز بازتعریف صورت گرفته و سبک زندگی پررنگ‌تر ظهور و بروز یابد.

دوربین سه بعدی نسل جدید جهت استفاده در متاورس ساخته شد / متاورس یک قدم جلوتر آمد

به منظور بهبود استفاده از متاورس، برای ایجاد نسل جدید دوربین سه بعدی با برد بسیار بیشتر و وضوح تصویر بالاتر ساخته است.

صنعت بازی‌سازی پر سودتر از صنعت سینما / قرار گرفتن رمزینه‌های بازی در کتاب اول تا ششم دبستان + فیلم

مدیر عامل شرکت بازی سازی نرولند درباره سودآوری صنعت بازی سازی گفت: صنعت بازی‌سازی در دنیا، صنعت پرسودی است حتی در برخی کشور‌ها بیشتر از صنعت سینما سود دارد و می‌تواند نقش بسیاری در رشد اقتصادی کشور داشته باشد. بازی سازی در دنیا صنعت کاملا شناخته شده‌ای است و هزینه هنگفتی از سمت حاکمیت کشور‌ها برای تولید بازی‌ها صرف می‌شود.
از تخصیص بورسیه مدال آوران المپیاد تا معرفی صنایع پرسود و جدید 2
از تخصیص بورسیه مدال آوران المپیاد تا معرفی صنایع پرسود و جدید 3
از تخصیص بورسیه مدال آوران المپیاد تا معرفی صنایع پرسود و جدید 4
از تخصیص بورسیه مدال آوران المپیاد تا معرفی صنایع پرسود و جدید 5
از تخصیص بورسیه مدال آوران المپیاد تا معرفی صنایع پرسود و جدید 6