شنبه 6 مرداد 1403

دانشگاه تهران

دانشگاه تهران

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دونالد ترامپ تنها چهره مشهور سیاسی جهان نبود که از یک سوء قصد جان به در برد. ماندن بر مهمترین کرسی‌های قدرت در کشورهای جهان گاه به قیمت جان صاحبان قدرت تمام شده و گاه تیرها به هدف نخورده است. «اقتصادنیوز» در این گزارش به تاریخچه مهمترین ترورهای ایران و جهان پرداخته است.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انجام اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران تهران برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری مهر

شصت و سومین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «چیزهایی هست که نمی‌دانیم» توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

خبرگزاری مهر

جزئیات ثبت‌نام اسکان تابستان 1403 در خوابگاه‌های دانشگاه تهران اعلام شد.

وب‌گاه گسترش

در دهمین همایش بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران، پروژه سایدگاید هیدرولیکی VSB نورد گرم فولاد مبارکه، عنوان پروژه برتر را به خود اختصاص داد و مورد تقدیر قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به احتمال افزایش مهاجمین زیستی در سطح شهر تهران گفت: تمرین مقابله با پشه آئدس با محوریت سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران و همکاری سایر سازمان‌های مرتبط برگزار خواهد شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اجرای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت خبر داد. معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اجرای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بسیج دانشجویی دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه تهران در پیامی نسبت به اعلام حمایت مسعود پرشکیان، رئیس‌جمهور منتخب ملت ایران، از آرمان فلسطین و مقاومت قدردانی کرد. متن این پیام که در صفحه بسیج دانشجویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده به شرح زیر است: صراحت بیان رئیس‌جمهور منتخب ملت در اعلام حمایت از آرمان فلسطین و درخواست تقویت روابط با محور...

خبرگزاری مهر

دبیر شورای عالی برنامه‌ریزی علوم پزشکی گفت: در برنامه جامع عدالت، تعالی و بهره‌وری در آموزش علوم پزشکی به دنبال ماموریت محور کردن دانشگاه‌ها و دانشکده‌ها هستیم.

وب‌گاه فرارو

معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از اجرای اقدامات پیشگیرانه برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انجام اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران تهران برای کنترل "پشه آئدس" در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: معاون پدافند غیرعامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اقدامات پیشگیرانه برای کنترل «پشه آئدس» در پایتخت را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انجام اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران تهران برای کنترل پشه آئدس در پایتخت خبر داد.

خبرگزاری مهر

معاون پدافند غیر عامل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از انجام اقدامات پیشگیرانه مدیریت بحران تهران برای کنترل پشه آئدس در پایتخت خبر داد.