دوشنبه 9 مهر 1403

از سامانه جدید نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران رونمایی می‌شود

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
از سامانه جدید نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران رونمایی می‌شود

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران از تکمیل و راه‌اندازی سامانه جدید نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران در اعیاد شعبانیه خبر داد. حسین رضایی گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه ایجاد سازوکاری است که به وسیله آن بتوانیم به یافته‌های ذهنی، سرمایه‌های انسانی و توانایی‌های بالقوه ذی‌نفعان در راستای به‌سازی مستمر دانشگاه دست پیدا...

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران از تکمیل و راه‌اندازی سامانه جدید نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران در اعیاد شعبانیه خبر داد.

حسین رضایی گفت: هدف از راه‌اندازی این سامانه ایجاد سازوکاری است که به وسیله آن بتوانیم به یافته‌های ذهنی، سرمایه‌های انسانی و توانایی‌های بالقوه ذی‌نفعان در راستای به‌سازی مستمر دانشگاه دست پیدا کنیم و زمینه بروز خلاقیت‌ها و به فعلیت رسیدن استعدادهای درونی ایشان را فراهم کنیم.

وی اظهار داشت: استفاده کنندگان از این سامانه به وسعت کل ذی‌نفعان دانشگاه شامل مدیران، اعضای هیأت علمی، کارکنان، دانشجویان، دانش‌آموختگان، دانش‌پذیران و خانواده‌های ایشان و حتی عموم جامعه خواهند بود.

دبیر نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران افزود: برای تکمیل و راه‌اندازی سامانه جدید نظام پیشنهادهای دانشگاه تهران واحدهای مختلفی از دانشگاه شامل حوزه ریاست، مرکز فناوری اطلاعات، اداره کل برنامه‌ریزی و معماری سازمانی، اداره کل بودجه و اعتبارات و بخش‌های دیگر همکاری داشتند و با مشارکت واحدهای مذکور راه‌اندازی سامانه میسر شد که شایسته تقدیر است.