سه‌شنبه 17 مهر 1403

از همه ظرفیت‌ها استفاده کردیم تا تکلیفی روی زمین نماند / سجادی: بیشتر از همیشه به صعود ایران امیدوارم

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از همه ظرفیت‌ها استفاده کردیم تا تکلیفی روی زمین نماند / سجادی: بیشتر از همیشه به صعود ایران امیدوارم

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید به صعود تیم ملی ایران از دور گروهی جام جهانی بیش از همیشه امیدوار است.

به گزارش "ورزش سه"، سیدحمید سجادی وزیر ورزش که برای حضور در افتتاحیه جام جهانی و تماشای دیدار ایران و انگلیس به دوحه سفر کرده، در گفت و گویی که با خبرنگاران داشت توضیحاتی را درباره شرایط ایران ارائه کرد.

او که در غیاب رییس جمهور به قطر رفته و نماینده دولت ایران در جام جهانی محسوب می‌شود، درباره شرایط ایران در جام جهانی گفت: «این دوره از جام جهانی نه تنها به صعود تیم ملی ایران امیدوارم بلکه برای کیفیت بالای تیم ملی امیدوار هستم.»

وزیر ورزش صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: «این دوره با دوره‌های قبلی متفاوت است چون در میانه فصل باشگاهی برگزار می‌شود. به هر حال شرایط سختی وجود دارد. دو تیم ملی عربستان و قطر شرایط متفاوتی داشتند چون زودتر لیگ‌های خود را توانستند تعطیل کنند اما بقیه تیم‌ها لژیونر داشتند و نتوانستند زمان زیادی کنار هم داشته باشیم.»

سجادی در پاسخ به این پرسش که آیا روند آماده سازی تیم ایران خوب بوده، تاکید کرد: «اولین بازی تدارکاتی را کانادا لغو کرد. سپس با الجزایر بازی کردیم و در ادامه اردوی اتریش را داشتیم که با سنگال و اروگوئه بازی کردیم. در پایان هم با نیکاراگوئه و تونس بازی تمرینی و دوستانه داشتیم. از نهایت توانمان در این زمینه استفاده کردیم تا تکلیفی روی زمین نماند.»