شنبه 31 شهریور 1403

از پای تلویزیون در استانبول تا بازی در سیگنال ایدونا پارک / پیام احساسی آردا گولر: هیچکس مثل من هیجان ندارد!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
از پای تلویزیون در استانبول تا بازی در سیگنال ایدونا پارک / پیام احساسی آردا گولر: هیچکس مثل من هیجان ندارد!

آردا گولر، پدیده فوتبال ترکیه، که امروز برای اولین بار در یورو به میدان می‌رود با پستی احساسی در شبکه‌های اجتماعی خبرساز شد.

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر این روزها ستاره اول فوتبال ترکیه است و در این کشور محبوبیتی خارق‌العاده دارد. فوتبالیستی که در 19 سالگی به یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیا، رئال مادرید، پیوسته و امروز برای اولین بار در زندگی فوتبالی‌اش بازی در یورو را تجربه می‌کند.

ترکیه می‌داند که حتی با وجود ستاره‌های سرشناس دیگری مثل هاکان چالهان‌اوغلو امروز در دیدارش مقابل گرجستان همه نگاه‌ها با آردا گولر دوخته خواهد شد. این جوان 19ساله حتی بیشتر از هموطنانش برای بازی مقابل گرجستان هیجان دارد چرا که این اولین باری است که او با پیراهن ترکیه در تورنمنت بزرگی مثل یورو به میدان می‌رود.

این هیجان آردا گولر و احساساتی که بازی امروز برای او تداعی می‌کند در پستی بازتاب داشت که گولر امروز در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد. ویدیویی انمیشن که در شروع آن آردا را در حال تماشای یورو 2020 می‌بینیم.

سه سال پیش یورو به دلیل بحران کرونا با یک سال تاخیر برگزار شد و ترکیه در آن دوره هم حور داشت. آردا در سال 2021 جوانی شانزده ساله بود و در این ویدیو او را می‌بینیم که با پیراهن تیم ملی ترکیه در خانه‌اش جلوی تلویزیون نشسته و بازی ستاره‌های تیم ملی کشورش را تماشا می‌کند. او از فصل بعد با پیراهن فنرباغچه شروع به درخشیدن کرد و برای اولین بار در لیگ کنفرانس اروپا بازی در رقابتی اروپایی را تجربه کرد.

فصل بعد آردا گولر با پیراهن فنرباغچه در لیگ اروپا بازی کرد و سپس درحالیکه لقب مسی ترکیه را یدک می‌کشید به رئال مادرید پیوست. او در لالیگا 10 بار به میدان رفت، در 4 دیدار فیکس بازی کرد و 6 گل زد.

یورو 2024 بدون شک برای آردا گولر فرصتی است تا بتواند خودش را بیش از پیش به عنوان یکی از الماس‌های رئال مادرید به کادر فنی این تیم بشناساند و در اوج جوانی به یکی از استوانه‌های اصلی تیم ملی ترکیه تبدیل شود.

از پای تلویزیون در استانبول تا بازی در سیگنال ایدونا پارک / پیام احساسی آردا گولر: هیچکس مثل من هیجان ندارد! 2
از پای تلویزیون در استانبول تا بازی در سیگنال ایدونا پارک / پیام احساسی آردا گولر: هیچکس مثل من هیجان ندارد! 3