یک‌شنبه 15 مهر 1403

اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه کارشناسی ارشد اعلام شد + لینک اعلام نتیجه

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه کارشناسی ارشد اعلام شد + لینک اعلام نتیجه

ه گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه کارشناسی ارشد از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شد، داوطلبان برای اطلاع از نتیجه می‌توانند اینجا کلیک کنند.

داوطلبان پذیرفته شده باید برای مصاحبه، آزمون اختصاصی، آزمون تشریحی، آزمون پروژه و سایر مراحل گزینش براساس دستورالعمل منتشر شده در سایت این سازمان مراجعه کنند و عدم مراجعه برای شرکت در مراحل فوق، به منزله انصراف متقاضی از گزینش در کدرشته محل یا رشته محل‌های انتخابی است و فرصت دیگری برای انجام مراحل مذکور وجود نخواهد داشت.

براساس این گزارش، معرفی شدگان باید از روز سه شنبه 14 تیرماه برای اطلاع از مدارک مورد نیاز، زمان و محل مصاحبه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند، داوطلبانی که باتوجه به اولویت کدرشته محل های انتخابی شانس قبولی در رشته‌های انتخابی قبل از کدرشته‌های شرایط خاص و بورسیه را داشته‌اند یا حداقل نمره علمی لازم برای معرفی جهت مصاحبه این رشته ها را نداشته‌اند در فهرست معرفی شدگان چند برابر قرار نگرفته‌اند. این متقاضیان در صورت هرگونه سوال پس از اعلام نتایج نهایی و با توجه به کارنامه کدرشته محل‌های انتخابی می‌توانند با سازمان سنجش اموزش کشور مکاتبه کنند.

اسامی معرفی‌شدگان کد رشته‌های امتحانی 1154، 1155، 1156 و 1157 دانشگاه جامع امام حسین (ع) و کد رشته امتحانی 1149 دانشکده فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مرحله اعلام نشده است و متقاضیان باید موضوع را از طریق دانشگاه مربوطه پی گیری کنند.

انتهای پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

سازمان سنجش آموزش کشور

کنکور کارشناسی ارشد بورسیه این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است
اسامی معرفی‌شدگان رشته‌های دارای شرایط خاص و بورسیه کارشناسی ارشد اعلام شد + لینک اعلام نتیجه 2