دوشنبه 11 تیر 1403

اسبقیان: حضور قهرمانان در انتخابات تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اسبقیان: حضور قهرمانان در انتخابات تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب است + فیلم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شروین اسبقیان با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن مشارکت در رای گیری انتخابات ریاست جمهوری گفت: این یکی از مهمترین انتخابات کشور است که باید یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی را گرامی بداریم و به روح پاکشان درود بفرستیم. وی با اشاره به حضور جامعه ورزش در این انتخابات خاطرنشان کرد: جامعه پرافتخار ورزش اعم از ورزشکاران المپیکی،...

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، شروین اسبقیان با حضور در سالن افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی ضمن مشارکت در رای گیری انتخابات ریاست جمهوری گفت: این یکی از مهمترین انتخابات کشور است که باید یاد و خاطره شهدای خدمت به ویژه شهید رئیسی را گرامی بداریم و به روح پاکشان درود بفرستیم.

وی با اشاره به حضور جامعه ورزش در این انتخابات خاطرنشان کرد: جامعه پرافتخار ورزش اعم از ورزشکاران المپیکی، پارالمپیکی و اعضای تیم های ملی رشته های مختلف با حضور خود نشان دادند که با عهد و پیمانی که با شهدای انقلاب بسته اند پایبند هستند و با حضورشان باعث ناامیدی دشمنان اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهند شد.

معاون وزیر ورزش لازمه ایران قوی را حضور پرشور جامعه ورزش در عرصه مشارکت تعیین سرنوشت کشور دانست و گفت: حضور پرشور و باشعور در انتخابات باعث افتخار، انسجام، و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است و قطعا با این حضور به استکتبار جهانی و رژیم کودک کش صهیونیستی نشان می دهد که جامعه ورزش سرافزاز کشور همگام با سایر اقشار در این انتخابات حضور پررنگی خواهند داشت و روح سردار سلیمانی و همه شهدا را شاد خواهیم کرد.

انتهای پیام /