جمعه 15 تیر 1403

اسبقیان: مشکل مجوز سرمربی پرسپولیس حل می‌شود

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
اسبقیان: مشکل مجوز سرمربی پرسپولیس حل می‌شود

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با کلیات صدور مجوز سرمربی پرسپولیس موافقت شده و تنها مسائل اداری باقی مانده که آن هم حل می‌شود.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع انتخابات فدراسیون ووشو گفت: شانزدهمین مجمع انتخاباتی فدراسیون‌ها را هم برگزار کردیم و امیر صدیقی برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس فدراسیون ووشو انتخاب شد.

صدیقی رئیس فدراسیون ووشو ماند

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مورد غیبت 3 کاندیدا و شکایت آنها به دیوان عدالت اداری گفت: هر عزیزی می‌تواند نظرات خودش را داشته باشد و به مراجع ذیصلاح شکایت کند اما نکته‌ای که به عنوان معاون وزیر و مسئول برگزاری انتخابات می‌خواهم مطرح کنم این است که ابهامی در برگزاری این انتخابات نیست و همه چیز به صورت قانونی انجام شده است. اگر آقای وزیر فرصت داشته باشد، حکم آقای صدیقی همین امروز صادر می‌شود.

اسبقیان در مورد برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون بولینگ و بیلیارد تصریح کرد: ثبت‌نام نامزدها از شنبه آغاز می‌شود.

او در مورد صدور مجوز فعالیت خوان کارلوس گاریدو، سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: با کلیات این موضوع موافقت شده و تنها مسائل اداری باقیمانده که آن هم حل خواهد شد.

اسبقیان در مورد برگزاری اردوی برون مرزی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید در این مورد با ما مکاتبه شود ولی تا امروز چیزی ندیده‌ام. وزارت ورزش در این موارد، بررسی‌های کارشناسی انجام می‌دهد و مشکلی با انجام این گونه اردوها وجود ندارد. وقتی هیئت مدیره باشگاه، تصمیمی می‌گیرد در شورای برون مرزی هم مطرح و کار انجام خواهد شد.