جمعه 7 اردیبهشت 1403

وزارت ورزش و جوانان

وزارت ورزش و جوانان

وب‌گاه خبر آنلاین

مشاور وزیر ورزش و جوانان گفت: پیشنهاد ما این است که مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تا پایان فصل باشگاه ها بمانند، اما درباره تغییرات هیچ دخالتی نخواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان عصر امروز از اردوی تیم ملی جوجیتسو کشورمان بازدید کرد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم و این وظیفه سهام‌داران و صاحبان باشگاه است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بحث استخدام قهرمانان به ویژه در بحث توان‌یابان منتظر اصلاح قانون در مجلس هستیم. در صورت تصویب قطعا اتفاقات خوبی را در بحث استخدامی خواهیم داشت.

خبرگزاری تسنیم

وزیر ورزش و جوانان گفت: در بحث استخدام قهرمانان به ویژه در بحث توان‌یابان منتظر اصلاح قانون در مجلس هستیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون وزارت ورزش درباره مالکان جدید پرسپولیس و استقلال و قوانینی که باید رعایت کنند، نکاتی را گوشزد کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

در مراسم انتخاب برترین‌های ورزشی سال 1402 که با همکاری صدا و سیما، وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک برگزار شد، تیم ملی هاکی روی یخ بانوان ایران عنوان بهترین تیم جشنواره قهرمان ایران را از نگاه داروان از آن خود کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجمع انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی 25 اردیبهشت برگزار می‌شود و سوابق مدیریتی 6 کاندیدا برای شرکت در انتخابات از سوی وزارت ورزش و جوانان به تایید رسیده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه اصلاح اساسنامه فدراسیون‌های ورزشی در دستورکار قرار گرفته است، گفت: هر فدراسیون باید اساسنامه تخصصی خود را داشته باشد.

وب‌گاه ورزش سه

نمایندگان فدراسیون دوومیدانی در سه بخش ورزشکاران، مربیان و داوران برای شرکت در انتخابات معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

نشست کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران فدراسیون دوومیدانی به منظور انتخاب رئیس و نمایندگان این کمیسیون‌ها در مجمع فدراسیون برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

در جلسه بررسی روند پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل که با حضور مدیران بانک‌ها برگزار شد، یاسر عبداللهی‌عابد، اعلام کرد که در سال 1402، مبلغ 2850 میلیارد تومان تسهیلات ازدواج برای 14 هزار متقاضی و 644 میلیارد تومان تسهیلات فرزندآوری برای 11 هزار و 300 متقاضی در استان اردبیل پرداخت شد. این مبالغ به متقاضیان مربوطه تسلیم شده و در راستای تسهیل فرآیند ازدواج و فرزندآوری...

وب‌گاه گسترش

وزیر ورزش در بیانیه‌ای اعلام کرد که هیچ سهامی از باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس برای دولت باقی نخواهد ماند و امیدوار است که هر دو تیم محبوب استقلال و پرسپولیس بدون هیچ مشکلی در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور پیدا کنند.

وب‌گاه گسترش

آغاز فرآیند واگذاری مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی صبح امروز (چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403) در ساختمان وزارت اقتصاد صورت گرفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

وزیر ورزش و جوانان می‌گوید امروز بهترین روز ورزش ایران است.

وب‌گاه تابناک

با اعلام وزیر ورزش قرار است 5درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه که در تملک وزارت ورزش و جوانان باقی مانده است نیز به زودی به پیشکسوتان سرخابی واگذار شود.