جمعه 31 فروردین 1403

استاندار خراسان جنوبی از ایستگاه‌های کنترل تردد بازدید کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار خراسان جنوبی از ایستگاه‌های کنترل تردد بازدید کرد

بیرجند - ایرنا - استاندار خراسان جنوبی از ایستگاه‌های کنترل تردد شهرستان بیرجند در اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌های کرونایی، بازدید کرد.

حمید ملانوری روز جمعه با حضور در این ایستگاه‌ها روند اجرای محدودیت‌های هوشمند را که از اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد، بررسی کرد.

وی ضمن خداقوت به نیروهای نظامی و انتظامی و بازدید از ورودی‌های بیرجند، آخرین وضعیت ترددها در محورهای مواصلاتی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

اجرای طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها متناسب با وضعیت و روند بیماری در هر شهر مصوب ستاد ملی مقابله با کرونا از صبح شنبه اول آذر ماه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی آغاز شد.

براساس یکی از محدودیت‌های این طرح برای شهرهای قرمز و نارنجی خروج خودروها با پلاک بومی و ورود خودروها با پلاک غیربومی به این مناطق ممنوع است.

همچنین در شهرستان‌های قرمز (خیلی پرخطر) از ساعت 9 شب تا 4 صبح هرگونه تردد خودروها در داخل شهر، ممنوع است به جز کسانی که شرایط خاص دارند.

تعداد مبتلایان و فوتی‌های کرونا در خراسان جنوبی از مهر ماه امسال تاکنون در خیز سوم بیماری همچنان صعودی است.

خراسان جنوبی که اوایل شهریور امسال با افزایش بیماران تنفسی در این استان به وضعیت هشدار بازگشته بود، بیش از 2 ماه است که جزو استان‌های در وضعیت قرمز قرار دارد.

*س_برچسب‌ها_س* *س_پرونده خبری_س*