چهارشنبه 18 مهر 1403

استاندار زنجان: سازمان‌های موفق بر تقویت روابط عمومی‌ها اهتمام جدی دارند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار زنجان: سازمان‌های موفق بر تقویت روابط عمومی‌ها اهتمام جدی دارند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: اهمیت و نقش انکارناپذیر حوزه روابط عمومی در دنیای وسیع ارتباطات امروزی بر هیچ کس پوشیده نیست به گونه‌ای که در سازمان‌ها و مجموعه‌های اداری موفق اهتمام جدی بر تقویت روابط عمومی‌ها وجود دارد.

فتح الله حقیقی روز شنبه در پیام تبریکی به مناسبت 27 اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، افزود: بزرگان این عرصه از روابط عمومی‌ها به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی بین مردم، مسئولان و رسانه‌ها در مجموعه های مختلف یاد می‌کنند. وی یادآورشد: اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر نوین ارتباطات و در زمانیکه اطلاع رسانی در دنیا حرف اول و آخر را میزند دو چندان شده و نقش تاثیرگذار این بخش را در موفقیت یا شکست سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و تداوم حضورشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی با گسترش تبلیغات می‌توان مشاهده کرد. حقیقی اظهار داشت: استفاده از افراد توانمند که با دانش و علاقه به بخش‌های مختلف امر ارتباطات و روابط عمومی آشنا بوده و با ذوق و عشق در این حرفه‌ی دشوار به ارائه خدمت بپردازند موجب درخشش و نمود بهتر عملکرد مدیران و دولت‌ها می‌شود.

وی تاکیدکرد: عدم استفاده بهینه از ظرفیت‌های تبلیغی و اطلاع رسانی شفاف و هنرورانه و نیروی انسانی فعال در این عرصه لطمات جبران‌ناپذیری به دنبال خواهد داشت. استاندار زنجان، روز روابط عمومی را به تمامی دست اندرکاران پر تلاش روابط عمومی‌های استان زنجان که در خط مقدم تنویر افکار عمومی و اطلاع رسانی سریع و دقیق هستند تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد، این هفته نقطه عطفی در تحول روابط عمومی‌ها و توجه بیشتر مدیران به اهمیت نقش این جایگاه در مجموعه های اداری باشد.

*س_برچسب‌ها_س*