دوشنبه 16 مهر 1403

استاندار زنجان: مدیران با صبوری، مشکلات مردم را حل کنند

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار زنجان: مدیران با صبوری، مشکلات مردم را حل کنند

زنجان - ایرنا - استاندار زنجان گفت: گلایه‌ها و تندروی برخی افراد نباید تاثیری در کوتاهی وظایف داشته باشد بلکه مدیران باید با صبر و شکیبایی و ارائه پاسخ قانع‌کننده به مشکلات مردم رسیدگی و آن‌ها را حل کنند.

فتح‌الله حقیقی روز پنجشنبه در ادامه ملاقات‌ها و ارتباط‌های مستمر خود با اقشار مختلف مردم با حضور در سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت) که بیش از سه ساعت به طول انجامید، پاسخگوی تلفنی 52 نفر از نقاط مختلف استان زنجان بود و دستورات لازم برای حل مسائل و مشکلات مطرح شده از سوی تماس‌گیرندکان را صادر کرد.

وی خطاب به مدیران اظهار داشت: مدیران باید در برابر انتقاد و گلایه‌ها صبر و تحمل خود را بالا برده و بر اساس عهدی که با خداوند و قانون بسته‌اند برای حل مشکلات مردم و جامعه تلاش کنند.

حقیقی خاطرنشان کرد: در مواقعی که مراجعان و تماس‌گیرندگان، تقاضا و خواسته غیرقانونی و خارج از عرف دارند نیز از مدیران انتظار می‌رود با سعه صدر نسبت به پاسخگویی اقدام کرده و موارد غیرقانونی را به شهروندان تذکر دهند.

استاندار زنجان تصریح کرد: تمام تلاش مدیریت ارشد و مدیران ستادی و اجرایی استان زنجان برای رفع مشکلات و دغدغه‌ها و حل مسائل شهروندان بوده و در صورتی که در داخل استان قابل حل نباشد از مسؤولان ملی در مرکز، پیگیری می‌کنیم.

وی ضمن قدردانی از حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران شهرستان‌های تابعه در این برنامه، تاکید کرد: مسائل شخصی و موارد غیرقانونی که از سوی افراد، مطرح می‌شود را باید تحمل کرده و آنچه که وظیفه قانونی مدیران است انجام دهند.

در این ارتباط تلفنی، شماری از مدیران ستادی و دستگاه‌های اجرایی استان و فرمانداران شهرستان‌های تابعه برای تسهیل و تسریع در حل مسائل و مشکلات شهروندان به صورت ویدئوکنفرانس حضور داشتند.

تماس‌های امروز شهروندان زنجانی در بخش‌های مختلف مانند درخواست شغل، مسائل اجتماعی، مدیریت شهری، پروژه‌های عمرانی، عدم توانایی در پرداخت تسهیلات و جریمه دیرکرد، کمک‌های مالی، بازنشستگان و واحدهای صنعتی بود.

استاندار زنجان علاوه بر برگزاری منظم برنامه‌های ملاقات مردمی با اقشار مختلف مردم، مدیران دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرده تا با حضور منظم در سامانه سامد، پاسخگوی سوالات و مسائل مردم باشند.

به گزارش ایرنا، سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت با شماره 111 این امکان را برای شهروندان فراهم کرده تا نظرات، پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از مجموعه دستگاه‌های دولتی منعکس کنند و دستگاه‌های اجرایی بر اساس نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری موظف هستند در کوتاه‌ترین زمان، پاسخگوی شهروندان باشند.

*س_برچسب‌ها_س*