شنبه 14 مهر 1403

استاندار: مدیریت شهری چهارمحال و بختیاری برای مقابله با ویروس کرونا موفق عمل کرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
استاندار: مدیریت شهری چهارمحال و بختیاری برای مقابله با ویروس کرونا موفق عمل کرد

شهرکرد - ایرنا - استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: مدیریت شهری در این استان برای مقابله با ویروس کرونا عملکرد موفقی داشته است.

اقبال عباسی روز دوشنبه در دیدار با اعضای شورای اسلامی و شهردار شهرکرد با قدردانی از فعالیت شهرداری‌های چهارمحال و بختیاری در ارائه خدمات بهداشتی و تلاش برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تاکید کرد: در این دوران نقش مدیریت شهری برای ضدعفونی کردن مراکز و اماکن عمومی و وسایل حمل و نقل و توجه به وضعیت کلی تامین نیازمندی‌های مردم پررنگ بود که تلاش و نقش شهرداران در مسیر هموار سازی تلاش حافظان سلامت غیرقابل انکار است. وی تصریح کرد: تامین آسایش و رفاه، سلامت روانی و اجتماعی، نهادینه‌سازی فرهنگ مشارکتی، رضایتمندی شهروندان و دستیابی به شاخصه‌های شهر سالم، زیبا، توسعه یافته و پویا نیازمند تلاش و اراده جدی مدیران و مسوولان، به‌ویژه تلاش‌گران عرصه مدیریت شهری است. استاندار چهارمحال و بختیاری یادآور شد: در این صورت می‌توان با برنامه‌ریزی‌های علمی و عملی، مسیر توسعه همه جانبه شهر را هموار و فضایی مطلوب، پویا و پایا برای زندگی شهروندان فراهم کرد و اعضای شوراهای اسلامی برای شناسایی مشکلات مردم و ارایه راهکار به‌منظور رفع آن براساس اولویت‌ها ضروری است. عباسی گفت: ضرورت حمایت و پشتیبانی از برنامه‌های عمرانی شهرداری‌ها به‌ویژه در مرکز چهارمحال و بختیاری ضروری است و در این راستا با خلق و تولید منابع مالی، به فعالیت‌های شهرداری‌ها کمک می‌شود تا بتوان خدمات بهتر و شایسته‌تری به مردم ارایه کرد. به گزارش ایرنا، ویروس کرونا یا کووید 19 به بیشتر کشورهای جهان سرایت کرده است و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق‌العاده اعلام کند.

شست‌وشوی دست‌ها با آب و صابون، رعایت بهداشت فردی، خودداری از دست دادن‌های مکرر و منع سفر و اجتماعات از جمله نکاتی است که پزشکان متخصص برای پیشگیری از شیوع این ویروس توصیه می‌کنند.

چهارمحال و بختیاری 42 شهرداری فعال دارد و مرکز استان چهارمحال و بختیاری 200 هزار نفر جمعیت دارد.

*س_برچسب‌ها_س*