دوشنبه 16 مهر 1403

استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به ماجرای حیف و میل میلیاردی در ورزش و جوانان ورود کند

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
استاندار کهگیلویه‌وبویراحمد به ماجرای حیف و میل میلیاردی در ورزش و جوانان ورود کند

تکمیل یک پروژه عمرانی در ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بالغ بر 100 میلیارد تومان برای دولت تمام شد تا حیف و میل بیت‌المال تنها ثمره این پروژه باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج میلیارد ها تومان برای جمهوری اسلامی ایران آب خورد تا این ورزشگاه با صرف هزینه میلیاردی هیچ خیر و برکتی برای جوانان و ورزشکاران استان نداشته باشد.

قفل زنگ زده این ورزشگاه از سال 1394 برروی ورزش استان باز نشد تا پس از گذشت 6 سال شاید فرصتی باشد احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مسئله حیف و میل میلیاردی و بدون استفاده ورزش و جوانان ورود کرده و این بار اشک شوق جوانان را با تدبیری مناسب سرازیر کند.

از یک سو مسئولان آسیب های اجتماعی را خنجری تیز بر قلب یاسوج می دانند و از سوی دیگر با قفل بی تدبیری بر ورزشگاه و تیم های فوتبال می خواهند شاهد گل و بلبل وضعیت فرهنگی و اجتماعی باشند.

پروژه پیر و فرتوت ورزشگاه 15 هزار نفری یاسوج روزهای آخر عمرش را سپری می کند و رنگ و لعابش گواه مشکلات عمرانی و تخریب های طبیعی آن است و باید تا آن را از دست نداده ایم مسئولان به فکر تخلیه هیجانات جوانان در این ورزشگاه برای حداقل یک بار باشند.

ساخت این ورزشگاه در شرایط کنونی چند صد میلیارد تومان هزینه نیاز دارد درحالی که در زمان افتتاح 100 میلیارد تومان هزینه در برداشت و استاندار کهگیلویه و بویراحمد فرصت سوزی نکند و به مسئله حیف و میل بیت المال بپردازد.

انتهای پیام /