پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

استان آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی

وب‌گاه عرشه آنلاین

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حکم بدوی قصاص نفس نامادری «آوا» دختربچه چهار ساله ارومیه‌ای صادر شد. ایرنا: رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: حکم بدوی قصاص نفس نامادری «آوا» دختربچه چهار ساله ارومیه‌ای صادر شد. از روابط عمومی دادگستری آذربایجان غربی، ناصر عتباتی روز یکشنبه در این خصوص اظهار کرد: آذرماه سال جاری شاهد خبر متاثر کننده فوت دختر بچه چهار ساله‌ای به نام «آوا» بودیم...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از صدور حکم بدوی قصاص نفس نامادری آوا، دختربچه 4 ساله خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس سازمان اورژانس کشور نسبت به افزایش حوادث مرتبط با چهارشنبه‌سوری در کشور هشدار داد و گفت که از ابتدای اسفند تا صبح امروز، پنج نفر در کشور به دلیل انفجار موادمحترقه جان خود را از دست داده و 91 نفر نیز مصدوم شده‌اند.

وب‌گاه خبر آنلاین

بر اساس اعلام غیررسمی نتیجه انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان آذربایجان غربی مشخص شد.

خبرگزاری میزان

انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز 11 اسفند 1402 برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

اگر برای شما سؤال شده که دریاچه ارومیه د‌رحال‌حاضر چه مقدار آب دارد و تراز آن چقدر است؟ باید بدانید که بنا بر گفته رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، دریاچه ارومیه یک‌میلیارد و 300 میلیون متر‌مکعب آب دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهترین ارقام گردو موجود در کشور، در مناطق سردسیر کاشته می شوند. از آنجایی که نهال های گردو بازدهی بالایی دارند، به عنوان طلای سبز هم شناخته می شوند. تجارت گردو بسیار سودآور است و می تواند زندگی باغداران را از این رو به آن رو کند. نهال گردو ارقام تجاری بسیار مختلفی دارد، اما بهترین و کمیاب ترین انواع آن درمناطق سردسیر رشد می کند.

وب‌گاه فرارو

زیر باران زمستانی به تماشای دریاچه ارومیه می‌ایستم؛ دریاچه که چه عرض کنم، نمکزار ارومیه که دیدنش تحمل غم غیرقابل توصیفی است. اما تراژیک‌تر از این صحنه، نمایش سیاه‌بازی سیاست‌مداران با افکار عمومی است. زیر باران ریز و تند زمستانی از بوکان و مهاباد به سمت میاندوآب و نقده حرکت می‌کنم تا نقطه‌ای را که آب رودخانه‌ها وارد بدنه دریاچه ارومیه شده، با چشم خودم ببینم.

وب‌گاه گسترش

باتوجه به سرمای هوا، نیاز به مصرف گاز بیش از پیش احساس می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

حزب اعتماد ملی با انتشار بیانیه‌ای اسامی کاندیدا‌های مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: حزب اعتماد ملی در بیانیه‌ای اسامی کاندیداهای مورد حمایت این حزب در سراسر کشور را برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس مشخص کرد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با تسنیم از انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت حزب متبوعش برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور خبر داد.

وب‌گاه الف

شورای ائتلاف بزرگ فرهنگیان کشور فهرست کاندیداها خود در برخی از حوزه‌های انتخابیه سراسر کشور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

مبلغ عیدی مستمری بگیرانی که تاریخ اجرای احکام مستمری آنها تا 13 شهریور امسال است مبلغ 10 میلیون ریال و مستمری بگیرانی که بعد از تاریخ مذکور مشمول انواع تعهدات صندوق شده‌اند 50% مبلغ تعیین شده پرداخت شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روستائیان وعشایر، مدیرعامل صندوق با اعلام این خبر افزود: بالغ بر هزار و هشتصد و سی و شش میلیار ریال به عنوان عیدی سال 1403 به 196،720 نفر از مستمری بگیران صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در تاریخ 1402.12.03 به حساب مستمری بگیران واریز شد. بیت اله برقراری ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به مستمری بگیران صندوق، اظهار داشت: از مجموع 196،720...