پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

استان آذربایجان غربی

استان آذربایجان غربی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به تشدید بارندگی‌ها در برخی استان‌ها گفت: با توجه به مخاطرات موجود بر اثر بارش برف و باران در برخی محورهای مواصلاتی مانند ریزش بهمن، مردم برای عبور از این مناطق باید تجهیزات کافی همچون زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان امداد و نجات کشور از امداد رسانی به 3760 نفر در 12 استان طی 4 روز خبر داد.

وب‌گاه فرارو

در برخی استان‌ها همچون گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران نیز طی امروز (24 دی) موجب بارش باران و برف، مه گرفتگی، در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال بهمن می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برخی استان‌ها همچون گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران نیز طی امروز 24 دی با بارش باران و برف، مه گرفتگی و در مناطق کوهستانی با کولاک برف و احتمال بهمن همراه است. این بارندگی‌ها می‌توانند در محور‌های مواصلاتی که بین استان‌های...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در جاده‌های 11 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور از بارش برف و باران در جاده‌های 11 استان کشور خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

صادق ضیاییان گفت: سامانه‌های بارشی در برخی استان‌ها همچون گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، شمال شرق خوزستان، ارتفاعات قزوین، البرز و تهران نیز طی امروز (24 دی) موجب بارش باران و برف، مه گرفتگی، در مناطق کوهستانی کولاک برف و احتمال بهمن می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: رئیس مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی از احتمال بارش برف یک متری در برخی مناطق کشور خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌رئیس مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی از احتمال بارش برف یک متری در برخی مناطق کشور خبر داد. رئیس مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی از احتمال بارش برف یک متری در برخی مناطق کشور خبر داد. به گزارش عرشه آنلاین رییس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از صدور هشدار سطح قرمز برای شمال غرب کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در این مناطق برف سنگین ببارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از 26 نماینده ردصلاحیت شده مجلس فعلی، 12 نماینده سابقه حضور در ادوار گذشته پارلمان را دارند و برخی از آنها به دلیل عدم التزام به اسلام، نظام و قانون اساسی ردصلاحیت شده اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور گفت: این احتمال وجود دارد در ارتفاعات به ویژه ارتفاعات جنوب غرب استان آذربایجان غربی شاهد بارش برف یک متری باشیم.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز ملی پیش بینی سازمان هواشناسی کشور از صدور هشدار سطح قرمز برای شمال غرب کشور خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌کنیم در این مناطق برف سنگین ببارد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

‌نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: طبق پیگیری‌ها تا جایی که بنده اطلاع دارم چینی‌ها در بستر دریاچه ارومیه مشغول فعالیت نیستند و اصلا دریاچه ارومیه فاقد لیتیوم است که چینی‌ها و یا هر شرکت دیگری بخواهد آن را استحصال کند. نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: طبق پیگیری‌ها تا جایی که بنده اطلاع دارم چینی‌ها در بستر دریاچه ارومیه مشغول فعالیت نیستند و اصلا دریاچه ارومیه فاقد لیتیوم است که چینی‌ها...

وب‌گاه فرارو

بالاخره برف و باران دامن خود را در ایران هم گستراند و زمستانی خشک با بارش برف و باران کمی امید به این سرزمین دمید، اما طبق معمول برخی از مسئولان دوباره آماده بارش‌ها نبودند و برف برخی از راه‌های مواصلاتی را مسدود کرد.

وب‌گاه عصر ایران

سنگینی برف در استان اردبیل و شرق و شمال آذربایجان شرقی و همچنین مرزهای غربی و جنوب غربی استان آذربایجان غربی قابل توجه خواهد بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: هر از چندگاهی شایعاتی درباره بستر دریاچه ارومیه در فضای مجازی بزرگ‌نمایی می‌شود، طبق پیگیری‌ها تا جایی که بنده اطلاع دارم چینی‌ها در بستر دریاچه ارومیه مشغول فعالیت نیستند و اصلا دریاچه ارومیه فاقد لیتیوم است که چینی‌ها و یا هر شرکت دیگری بخواهد آن را استحصال کند.