یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان تهران

استان تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: 572 هزار نفر از معلمان در کشور تقاضای تجدید نظر در رتبه بندی شان را داشتند که طی چهار ماه بررسی این اعتراض ها، بیش از 380 هزار نفر ارتقای رتبه گرفتند. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: 572 هزار نفر از معلمان در کشور تقاضای تجدید نظر در رتبه بندی شان را داشتند که طی چهار ماه بررسی این اعتراض ها، بیش از 380...

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در جریان بازرسی کارشناسان استاندارد از واحدهای صنفی عرضه‌کننده مواد غذایی در خیابان انبار نفت تهران، 50 واحد صنفی بازرسی و با واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی غیراستاندارد برخورد قانونی شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت درباره فروش کارت‌های سوخت شخصی با نرخ‌های عجیب در فضای مجازی توضیح داد سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت درباره فروش کارت‌های سوخت شخصی با نرخ‌های عجیب در فضای مجازی توضیح داد به گزارش عرشه آنلاین، رضا نواز، در پاسخ به سئوالی مبنی بر فروش کارت‌های سوخت شخصی با نرخ‌های عجیب در فضای مجازی گفت: این اقدامات غیرواقعی و بزرگ‌نمایی است، اینکه شخصی کارت سوخت خود را چند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه 55 آنلاین

محمد حسینی درباره طرح تقسیم تهران به 2 استان شرقی و غربی گفت: کلا تقسیمات کشوری درحال حاضر در کمیسیون سیاسی و صحن دولت مطرح است و مربوط به استان‌های متعددی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یامگا برای بازی در ترکیب استقلال اعلام آمادگی کرد. یامگا برای بازی در ترکیب استقلال اعلام آمادگی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، مدافع - هافبک فرانسوی تیم فوتبال استقلال با وجود آسیب‌دیدگی اعلام کرد دوست دارد به میادین بازگردد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان سنجش زمان اعلام نتایج آزمون دانشگاه فرهنگیان اعلام را کرد. سازمان سنجش زمان اعلام نتایج آزمون دانشگاه فرهنگیان اعلام را کرد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون سازمان سنجش از اعلام نتایج آزمون اولیه کارشناسی ارشد تا 15 خرداد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سازمان هدفمندی یارانه ها در ایران زمان دقیق واریز یارانه اردیبهشت 1403 را اعلام کرد. سازمان سنجش زمان اعلام نتایج آزمون دانشگاه فرهنگیان اعلام را کرد. به گزارش عرشه آنلاین، معاون سازمان سنجش از اعلام نتایج آزمون اولیه کارشناسی ارشد تا 15 خرداد خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صادق زیبا کلام زندانی شد خبرگزاری میزان - نوشت صادق زیبا کلام، دارای پرونده‌های قضایی متعددی است که موجب محکومیت این فرد شده است؛ از جمله 3 پرونده مربوط که احکام آن‌ها قطعی و لازم‌الاجرا شده است. زیباکلام در سال‌های اخیر اقدام به طرح مطالب خلاف واقع در رسانه‌ها کرده و مطالب بدون ادعا و سند متعددی را در فضای مجازی کرده است که در پی آن چندین پرونده‌های قضایی برای وی تشکیل شده است که برخی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

در جلسه کانون بازنشستگان درمورد عدم اجرای ماده 96 ازطریق مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های مرتبط پیگیری صورت بگیرد و از مجلس خواسته شود از قدرت نظارتی خود جهت اجرای قوانین تامین اجتماعی بیشتر استفاده نماید. در جلسه کانون بازنشستگان درمورد عدم اجرای ماده 96 ازطریق مجلس شورای اسلامی و کمیسیون‌های مرتبط پیگیری صورت بگیرد و از مجلس خواسته شود از قدرت نظارتی خود جهت اجرای قوانین تامین اجتماعی...

خبرگزاری دانشجو

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان تهران از معافیت بالغ بر 35 هزار خانواده تحت حمایت از هزینه قبوض آب، برق و گاز در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سیل عظیمی افغانستان را در بر گرفته که در هفت ولایت افغانستان از جمله تخار، بدخشان و غور کشته داشته، به گونه‌ای که فقط در ولایت بغلان 300 کشته بر جای گذاشت. سیل عظیمی افغانستان را در بر گرفته که در هفت ولایت افغانستان از جمله تخار، بدخشان و غور کشته داشته، به گونه‌ای که فقط در ولایت بغلان 300 کشته بر جای گذاشت. طالبان از زمان استقرار سیاست عدم عبور آب از مرزهایش شمالی، جنوبی و غربی‌اش...

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت گفت: درحال حاضر نزدیک به 80درصد سوخت‌گیری در جایگاه‌ها با کارت سوخت شخصی صورت می‌گیرد.

وب‌گاه عصر ایران

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره تقسیم استان تهران به دو استان شرقی و غربی توضیحاتی ارائه داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی صنعت آب گفت: میزان آب ورودی به سدهای کشور با وجود پرشدگی 67 درصدی، همچنان 3 درصد کاهش را نسبت به سال آبی گذشته نشان می‌دهد.

خبرگزاری دانشجو

رییس سازمان مدیریت بحران گفت: دفع نخاله‌های ساختمانی یکی از مشکلات اساسی اکثر شهرداری‌ها در ایران است که باید در شورای تأمین استان‌ها اقدامات تنبیهی برای متخلفان این مساله در نظر گرفته شود.