یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

استان تهران

استان تهران

وب‌گاه فرارو

محمد حسینی درباره طرح تقسیم تهران به 2 استان شرقی و غربی گفت: کلا تقسیمات کشوری درحال حاضر در کمیسیون سیاسی و صحن دولت مطرح است و مربوط به استان‌های متعددی می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل استاندارد استان تهران گفت: در جریان بازرسی کارشناسان استاندارد از واحدهای صنفی عرضه‌کننده مواد غذایی در خیابان انبار نفت تهران، 50 واحد صنفی بازرسی و با واحدهای عرضه‌کننده مواد غذایی غیراستاندارد برخورد قانونی شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، احمد قیومی روز یکشنبه در گفت وگویی با اشاره به تجربه موفق الکترونیکی برگزار شدن دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در تهران، گفت: با اجرای تدابیر ستاد انتخابات استان تهران و فرمانداری تهران و نیز دستورالعمل‌های وزارت کشور، توانستیم انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی را در حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس الکترونیکی و به آسانی برگزار...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیرسرتیپ دوم محمد یوسفی خوش‌قلب روز یکشنبه در نخستین یادواره 2144 شهید ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان تهران که در ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش برگزار شد، اظهار داشت: خدمت رسانی، تکریم شهدا و خانواده‌های آن‌ها صرفا یک تعارف و شعار لسانی نیست بلکه یک ضرورت و وظیفه همگانی است. وی افزود: شهدا به وعده صادق خداوند ایمان داشتند و در مسیر شهادت نه بیم...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران از معافیت بیش از 35 هزار خانواده تحت حمایت از پرداخت هزینه قبوض آب، برق و گاز در سال 1402 خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پارلمانی رئیسی گفت: جمعیت تهران یک جمعیت فوق العاده‌ای است و رسیدگی به شهرهای اطراف تهران باید با جدیت بیشتری باشد چراکه مسائل خاص اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و گاهی اوقات امنیتی دارند.

خبرگزاری ایرنا

تهران بزرگ - ایرنا - فرماندار تهران با اشاره به برگزاری موفق انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه تهران به صورت الکترونیک، گفت: آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 1404 و شورای شهر در پایتخت به صورت الکترونیکی نیز وجود دارد و امکان رای دادن در هر 2 انتخابات با یک صندوق فراهم است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون هماهنگ‌کننده و رئیس ستاد نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: امروز باید هوشیار و آگاه باشیم که علاوه بر مرزهای جغرافیایی از مرزهای فکری و روحی جامعه مراقبت کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه فرارو

معاون فنی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه درخواستی از سوی شهرداری تهران برای ساخت هتل در پارک‌های جنگلی به ما داده نشده است، گفت: «در صورت دریافت چنین درخواستی، با آن مخالفت خواهیم کرد، چراکه این کار با اهداف طرح‌های ما منافات دارد.»

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رئیس فدراسیون ناشنوایان که در اعزام تیم‌ها و ورزشکاران ناشنوایان به رویدادهای بین‌المللی ناموفق بوده، به طور قطع نمی‌تواند رویداد بزرگی مثل بازی‌های‌آسیایی را مدیریت کند و به همین دلیل مدیریت برگزاری این رویداد به نهادهای غیرتخصصی دیگر سپرده شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته اخبار اجتماعی ایرنا در بیست ودوم اردیبهشت به ابلاغ شیوه‌نامه تقسیم کارآموزان قضایی، فعالیت140 مرکز درمان ناباروری، کاهش جمعیت نیمی از پرندگان جهان، رشد چشمگیر موالید در مادران20تا24 سال، افتتاح مرکزهوشمند رصد اطلاعات هلال‌احمر، کودکان و والدین معتاد، افزایش وزن عمومی جمعیت کشور، جزییات افزایش مستمری، دستگیری کلاهبردار پیش فروش خودرو و ارائه آموزش‌های تخصصی به سربازان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران، پس از بازی پرسپولیس و هوادار، درباره حضور تماشاگران روی سکوهای ورزشگاه با وجود این که بازی باید بدون تماشاگر برگزار می‌شد، در جمع خبرنگاران گفت: حضور یا حضور نداشتن تماشاگران بستگی به نیروهای انتظامی و یگان ویژه دارد. بازی بدون تماشاگر بود و تعداد تماشاگرها فکر نکنم به هزار نفر می‌رسید شاید هم کم‌تر،...

وب‌گاه فرارو

رئیس اورژانس تهران گفت: در یک هفته گذشته 64 هزار و 380 تماس با مرکز دیسپچ اورژانس استان تهران برقرار شده است که متأسفانه از این تعداد 5 هزار و 36 تماس مزاحم با این مرکز بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بیشترین حادثه ویژه ترافیکی ثبت‌شده در استان خراسان رضوی با 29 حادثه با 181 مورد مصدوم و شش مورد فوتی، استان فارس با 22 حادثه با 119 مورد مصدوم و شش مورد فوتی و استان تهران با 18 حادثه با 53 مورد مصدوم و هشت مورد فوتی بوده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان