دوشنبه 11 تیر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدرضا دهقان، معاون اجتماعی بنیاد 15 خرداد با اعلام این خبر تاکید کرد: پس از فراخوان ثبت نام خانواده‌های دارای فرزند سه‌قلو و بیشتر در سامانه «ایران جوان» فرآیند اهدای بسته‌های لبخند مادری به این خانواده‌ها در سراسر کشور و به ویژه مناطق محروم و روستایی تسریع شده است. دهقان خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های لبخند مادری که از سال گذشته آغاز شده است،...

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: طی تماس همیاران و معتمدین محلی مبنی بر مشاهده یوزپلنگ در مناطق آزاد جنوب شهرستان اسفراین نیروهای یگان حفاظت محیط زیست شهرستان اسفراین سریعا به محل اعزام شدند.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری مهر

وقتی به جای صددرصد از 10 درصد ظرفیت یک معدن استفاده می‌شود، این مثل کار نکردن است، پس ضرورت دارد که اولتیماتوم به معدن‌داران کم‌کار در برنامه کاری سازمان ایمیدرو قرار بگیرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رستمی مسئول اجرایی عملیاتی بود که شهید چمران طراحی می‌کرد. یکی از صفات بارز شهید رستمی همان بسیجی بودن وی بود، ما و مابقی دوستان، شهید رستمی را تنها به خاطر احترام «جناب سرگرد» صدا می‌کردیم ولی برای وی پست، مقام و درجه هیچ اهمیتی نداشت. در دوکوهه سنگری درست کرده بودیم که اتاق شهید رستمی باشد. وی شب تا صبح برای شناسایی بیرون می‌رفت و نزدیکی‌های صبح که برای کمی اسراحت می‌آمد،...

وب‌گاه ورزش سه

مرحله پنجم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از فردا در بجنورد آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

مرحله پنجم اردوی تیم ملی کوراش مردان اعزامی به بازی‌های آسیایی از فردا در بجنورد آغاز می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مراسم رونمایی از «مگاپروژه مشترک توسعه رسته صنایع‌دستی» با حضور معاون صنایع‌دستی وزارت گردشگری و صنایع‌دستی و مدیرعامل بنیاد علوی برگزار شد.

خبرگزاری مهر

حمایت از ایجاد اشتغال برای دو هزار هنرمند در فاز اول مگاپروژه توسعه زنجیره ارزش صنایع دستی اجرایی می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

درختانی با قدمت بیش از 2000 سال در ایران وجود دارند که با تهدیداتی مثل قطع شدن و یادگاری نویسی روی تنه دست و پنجه نرم می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

155 دفتر بسیج دانشجویی به رئییس جمهور در نامه‌ای به رئیس جمهور اعلام کردند: وزارتین و دانشگاه‌های مربوطه؛ ساختمان‌های مازاد و ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاهی خود را به خوابگاه متأهلی اختصاص دهند.

خبرگزاری دانشجو

155 دفتر بسیج دانشجویی به رئییس جمهور در نامه‌ای به آیت الله رئیسی، رئیس جمهور اعلام کردند: وزارتین و دانشگاه‌های مربوطه؛ ضمن برداشتن گام‌های اولیه برای تدوین برنامه اجرایی بلند مدت خوابگاه سازیِ متأهلی، ساختمان‌های مازاد و ساختمان‌های بلااستفاده دانشگاهی خود را به خوابگاه متأهلی اختصاص دهند.

خبرگزاری تسنیم

نتایج گزارش "پایش وضعیت یوزپلنگ آسیایی در زیستگاه‌های شمالی کشور در سال 1401" که توسط "انجمن یوزپلنگ ایرانی" انجام شده، نشان می‌دهد که تعداد یوزها ماده و توله‌ها در سال 1401 افزایش پیدا کرده است.