چهارشنبه 13 تیر 1403

استان خراسان شمالی

استان خراسان شمالی

وب‌گاه خبر آنلاین

ایلنا نوشت: رئیس مجلس با بیان اینکه لازمه ثبات اقتصادی، ثبات در تصمیم است، گفت که امروز قطعه‌ساز، خودروساز، مصرف کننده و دولت از تولید خودرو ناراضی هستند اما همچنان اصرار بر ادامه این راه وجود دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: امروز قطعه‌ساز، خودروساز، مصرف کننده و دولت از تولید خودرو ناراضی هستند اما همچنان اصرار بر ادامه این راه وجود دارد.

خبرگزاری میزان

رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان نظارت میدانی از استان خراسان شمالی با حضور در شهرستان جاجرم پروژه واسطه سنگین یا عیارسازی بوکسیت آلومینیوم را افتتاح کرد.

وب‌گاه عصر ایران

امروز قطعه‌ساز، خودروساز، مصرف کننده و دولت از تولید خودرو ناراضی هستند اما همچنان اصرار بر ادامه این راه وجود دارد. الزاما هر رانتی در تولید مفید نیست و در مقاطعی اگر به تولید کمک دقیق و هدفمند نشود، کار پیش نمی‌رود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نهم خرداد آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور در حالی میزبان «قربانقلی بردی محمداف» رهبر ملی و رئیس شورای مصلحت خلق ترکمنستان به عنوان سیزدهمین مقام بلندپایه خارجی مهمان در دولت سیزدهم بود که یک روز قبل از آن سلطان عمان را میزبانی کرده بود. میزبانی تهران پس از 370 روز از سفر آیت الله‌رئیسی به عمان از نوه سلطان تیمور بن فیصل آن هم در شرایطی که چند...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار محمد حسین حمیدی از آمادگی صد درصدی تیم‌های پلیس راهور تهران بزرگ در برگزاری مراسم سالگرد حضرت امام خمینی (ره) خبر داد. وی در خصوص زمان و محل اجرای ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های ترافیکی این مراسم گفت: زمان اجرا از ساعت 16 روز شنبه مورخ 13-03-1402 تا خاتمه مراسم و محل اجرا کلیه معابر، خیابان‌ها و تقاطع‌های همجوار با حرم مطهر امام خمینی (ره) می‌باشد. سردار...

خبرگزاری مهر

بجنورد - رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور نظارت میدانی از طرح‌های صنعتی استان خراسان شمالی وارد شهرک صنعتی شیروان شد.

خبرگزاری مهر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تمهیدات ترافیکی سی و چهارمین مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) را اعلام کرد

خبرگزاری مهر

بجنورد_ مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان شمالی گفت: یک هفته پس از مشاهده دو قلاده یوزپلنگ در مرز جنوبی میاندشت، یکی از دوستداران محیط زیست در غرب پناهگاه حیات وحش تصویری دیگر ثبت کرد.

خبرگزاری ایرنا

بجنورد - ایرنا - همایش بزرگ سلام فرمانده با حضور پرشور نوجوانان و جوانان در بجنورد مرکز استان خراسان شمالی امروز (دوشنبه) برگزار شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بررسی استانی نرخ بیکاری در کل کشور نشان می‌دهد، طی سال گذشته نرخ بیکاری در 23 استان تک‌رقمی شده و پایین‌ترین نرخ بیکاری هم در استان سمنان با نرخ 6 و چهار دهم درصد ثبت شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

هلال احمر اعلام کرد: شمار جانباختگان در سیلاب خراسان شمالی افزایش یافته و جست‌وجوی مفقودین در فاروج ادامه دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شفیق گفت: با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی، دستگاه‌های خدمات‌رسان استان خراسان شمالی برای امداد در حادثه‌های احتمالی به حالت آماده باش درآمدند.