جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت با حضور اعضای این کمیته در محل سالن تلاش وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار شد. در این جلسه مالک رحمتی معاون وزیر اقتصاد و رئیس کل سازمان خصوصی سازی، نماینده رئیس قوه قضائیه، نماینده رئیس مجلس شورای اسلامی، نمایندگان رئیس سازمان برنامه و بودجه، وزیر کشور و وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان دستگاه‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس گفت: شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان هم همانند استان خراسان شمالی آگهی دعوت به مجمع را منتشر کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، حمید قویدل مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: با توجه به مساعد شدن شرایط جوی صبح امروز بالگرد از استان زنجان به اردبیل اعزام شد. وی گفت: بالگرد بلافاصله بعد از حضور در پایگاه امداد و نجات بین شهری صایین جمعیت هلال احمر شهرستان «نیر» با تمام تجهیزات تخصصی و نیرو‌های واکنش سریع استان به محل حادثه اعزام شدند. این مقام مسؤول در هلال احمر...

وب‌گاه الف

بیست و هفتمین جلسه کمیته تخصصی مولدسازی دارایی‌های دولت با حضور اعضای این کمیته در محل سالن تلاش وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار و در آن بیش از 300 فقره ملک مازاد دولتی متعلق به دستگاه‌های مختلف، به عنوان ملک مازاد شناخته شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل صمت استان زنجان گفت: صادرات استان زنجان در 9 ماه گذشته از امسال 457 میلیون دلار به میزان 867 هزار تن بوده است.

وب‌گاه فرارو

سلطانی با اشاره به نوسانات دمایی استان طی شبانه روز گذشته، اظهار داشت: در این مدت شهر سجاس با منفی 2 درجه سردترین و ماهنشان با 14 درجه سانتیگراد گرمترین مناطق استان بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار زنجان گفت: نیمه نخست امسال 60 میلیون دلار سرمایه‌گذاری خارجی در این استان انجام شد و از این نظر، زنجان در رتبه‌های بالای کشوری قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده سهامداران شرکت سرمایه‌گذاری استان زنجان دوشنبه 30 بهمن ماه سال 1402 برگزار می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بورس اوراق بهادار تهران در یک روند رو به رشد قرار گرفت و شاخص کل در پایان معاملات با افزایش 77 صدم درصد نسبت به روز گذشته به رقم 2 میلیون و 197 هزار و 295 واحد رسید. همچنین شاخص هموزن با افزایش 3839 واحد به رقم 767 هزار و 985 واحد رسید. ارزش روز بازار در بورس تهران به بیش از 7 میلیون و 660 هزار میلیارد تومان معادل 152 میلیارد دلار رسید. معامله‌گران...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیر کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در نرخ مشارکت اقتصادی زنان با بیش از 22 درصد رتبه نخست کشور را دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سه نمایش خیابانی و سه نمایش صحنه‌ای از آخرین بخش جشنواره تئاتر منطقه‌ای به میزبانی استان آذربایجان شرقی به جشنواره بین‌المللی فجر راه یافتند.

خبرگزاری تسنیم

سه نمایش خیابانی و سه نمایش صحنه‌ای از آخرین بخش جشنواره تئاتر منطقه‌ای به میزبانی استان آذربایجان شرقی به چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فجر راه یافتند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طی 48 ساعت گذشته، اتفاق مهمی در استان زنجان رخ داده است که ناشی از زیان مالی قابل توجهی است که یکی از بزرگترین نمایندگی‌های خودرو در شهر زنجان که متعلق به یک فرد برجسته است، متحمل شده است. صاحب نمایندگی در روز حادثه ترتیبی داده بود که خودروهای میلیاردی وارداتی از گمرک به نمایشگاه منتقل شوند. این طرح این بود که این وسایل نقلیه سفارشی رده بالا را به صاحبان مربوطه تحویل داده و سود قابل...