جمعه 28 اردیبهشت 1403

استان زنجان

استان زنجان

خبرگزاری تسنیم

با حضور معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، 313 سری جهیزیه به زوجین و نوعروسان در استان زنجان اهدا شد.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش‌وپرورش در جریان سفر به استان زنجان در پاسخ به پرسش یکی از داوطلبان کنکور درباره سرانجام حذف شرط سن ورود به دانشگاه فرهنگیان گفته است: به سازمان سنجش نامه زدیم تا با توجه به رای دیوان عدالت اداری، سامانه را باز کنند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر بهداشت در حاشیه جلسه شورای اداری دولت در استان زنجان به چند سؤال خبرنگار تسنیم پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، محمد میرزابیگی دیروز (شنبه 16 دی‌ماه) در رابطه با مصوبات سفر رئیس‌جمهور در استان زنجان، اظهار کرد: حضور رئیس‌جمهور در استان، فرصت مغتمی است که مطالبات جامعه ایثارگری را در راستای نیاز‌ها و دغدغه‌های این عزیزان پیگیری کنیم. وی با اشاره به پیگیری مصوبات دور اول سفر ریاست جمهوری به استان...

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان حفاظت محیط زیست در بازدید از شهرک صنعتی روی استان زنجان گفت: علاوه بر بحث آلایندگی جوی، آلایندگی منابع آب و خاک نیز به واسطه فعالیت شهرک صنعتی روی اتفاق می‌افتد و جابه‌جایی آن خواسته به حق مردم منطقه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر فنی و امور پیمان‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهوری به استان زنجان، 16 باب نمازخانه بین راهی در کشور با 65 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

همدان - ایرنا - دوازدهمین مقصد از دور دوم سفر های استانی رئیس جمهور به استان زنجان با احیای طرح های ورزشی بر زمین مانده همراه بود، پروژه هایی که سال ها از عمر عملیات شروع به ساخت آنها سپری می شود و وعده ها برای افتتاح آن به خاطرات سپرده شده بود.

وب‌گاه الف

رئیس جمهور گفت: ما امروز در حوزه صنایع نظامی حرف زیادی برای گفتن داریم تا جایی که بسیاری از سران کشورهای منطقه و دنیا در گفتگوهایی که با بنده دارند، درخواست خرید محصولات نظامی می‌کنند.

وب‌گاه گسترش

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که تمام ظرفیت‌های کشور، از جمله سرمایه در گردش، سرمایه ریالی و ارزی، به منظور حمایت از تولید بسیج مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس‌جمهور روز گذشته در دوازدهمین مقصد از سفرهای استانی‌اش برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و صنعتی به استان زنجان رفت. درجریان این سفر یک‌روزه در مجموع 118پروژه عمرانی به همراه پروژه‌های روستایی و درون‌شهری به ارزش بیش از 30هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، شامگاه شنبه در جلسه شورای اداری استان زنجان اظهار کرد: شرط سفر دوم به استان زنجان اجرای مصوبات دور اول سفر بود و از همه مدیران و کسانی که پیگیر خواسته‌های مردم هستند قدردانی می‌کنم. وی با گرامیداشت یاد 3500 شهید استان زنجان ابراز کرد: شهدا به ما افتخار، اقتدار و امنیت بخشیدند و به مفاخر استان، فلاسفه و شخصیت‌های بزرگی...

وب‌گاه عصر ایران

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در جریان دور دوم سفر استانی دولت سیزدهم به استان زنجان، در حاشیه مراسم گازرسانی به روستای ماری شهرستان زنجان، از گازرسانی به 30 میلیون مشترک در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

زنجان - ایرنا - معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط‌زیست با تاکید بر اهمیت ذخیره منابع ژنتیک و اینکه با توسعه مخالف نیستیم، گفت که استان زنجان با 300 هزار هکتار زمین از منابع زنجیره ژنتیک جهان است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس دولت سیزدهم گفت: وسایل ارتباطی و اطلاعاتی امروز را نمی‌توان محدود کرد، زیرا دسترسی برای همه وجود دارد و گسترش و توسعه و سرعت آن تمام سطوح و لایه‌های زندگی انسان معاصر را در برگرفته به نحوی که امروز همه شئون زندگی بر این بستر قرار داده شده و روز به روز به طرف هوشمندسازی حرکت می‌کند.

وب‌گاه الف

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: سامانه ملی مساجد کشور طراحی شده است.