جمعه 10 فروردین 1403

استان قم

استان قم

وب‌گاه خبر آنلاین

آیت الله مکارم شیرازی تأکید کرد: نیروی انتظامی از سویی موظف به برخورد شدید با برهم زنندگان نظم و مفسدان است و از سویی مأمور به محبت و رحمت و رعایت آداب اسلامی است و جمع میان این دو کار آسانی نخواهد بود.

وب‌گاه فرارو

عین‌اللهی گفت: در 5 هزار و 500 بازرسی و کنترل اماکن و مواد غذایی معاونت بهداشت که از اماکن مختلف انجام شده است، 7 تن مواد غذایی فاسد در قم معدوم شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید بهشتی در گفتگو با خبرنگاران عنوان کرد: در نوروز امسال شاهد کاهش 6 درصدی مأموریت‌های اورژانس بودیم و در حال حاضر تعداد 26 هزار نفر از عوامل اورژانس در سراسر کشور به صورت 24 ساعته مشغول خدمت رسانی هستند. وزیر بهداشت بیان کرد: از 25 اسفند ماه سال گذشته تاکنون 182 هزار مأموریت...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به منظور ایجاد و گسترش همکاری‌های آموزشی - پژوهشی، تفاهم‌نامه همکاری میان دانشگاه حضرت معصومه (س) و اتحادیه طلا و جواهر استان قم امضا شد.

وب‌گاه فرارو

قم بیشترین شهرت خود را مدیون حرم حضرت معصومه (ع) است که، چون نگینی در میان شهر می‌درخشد و هرساله جمع کثیری از زائران را به سمت خود می‌خواند تصویر طلاب که در خیابان‌های قم در حال تردد اند هم یکی ازتصاویر همیشگی و منحصر به فرد این شهر است. با این وجود قم دارای جاذبه‌های گردشگری متعددی است. این استان کوچکترین استان ایران و یک شاهراه ارتباطی محسوب می‌شود از این رو هر ساله میزبان تعداد زیادی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس فتا لرستان گفت: نهادهای دولتی از طریق شبکه‌های اجتماعی لینک ارسال نمی‌کنند مردم مواظب شیادان باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از دستگیری یک نفر قاتل فراری در سطح استان خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیر دفتر آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: این عالم ربانی که روز گذشته به علت بروز تصادف در بیمارستان بهشتی قم بستری شده بود از این بیمارستان ترخیص شد.

وب‌گاه عصر ایران

جانشین پلیس راه استان قم: ترافیک بزرگراه امام علی (ع) در دو مسیر رفت و برگشت، مسیر سلفچگان به قم و قم به سلفچگان و نیز آزادراه قم به کاشان در دو مسیر رفت و برگشت نیمه سنگین است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

استاندار قم گفت: این استان با تلاش و برنامه‌ریزی منجسم نیروی انتظامی در رتبه دوم کاهش آمار سرقت در کشور قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

استاندار قم گفت: این استان با تلاش و برنامه‌ریزی منجسم نیروی انتظامی در رتبه دوم کاهش آمار سرقت در کشور قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

نماینده مجلس شورای اسلامی مدعی شد: بر اساس تحقیقات و برآوردهای انجام شده در مرکز پژوهش‌ها، تخمین زده شده است که سبد معیشتی کارگران حدود 21 میلیون تومان است. بنابراین، حداقل مزد در سال 1403 باید حداقل 45 درصد افزایش داشته باشد.

وب‌گاه گسترش

عضو هیئت اجرائی خانه کارگر استان قم عنوان کرد: سقوط ارزش واقعی حقوق و دستمزد کارگران در طول سال‌های متوالی، بدون در نظر گرفتن شوک‌های ارزی و تورم واقعی، تنها منجر به افزایش فقر کارگران می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس فراکسیون کارگری مجلس اعتقاد دارد: بر اساس برآوردها و پژوهش های صورت گرفته در مرکز پژوهش‌ها، سبد معیشتی کارگران حدود 21 میلیون تومان تخمین زده شده بنابراین حداقل مزد در سال 1403 باید 45 درصد افزایش داشته باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

حرم مطهر حضرت معصومه (س)، بزرگترین و مهمترین جاذبه‌ی مذهبی قم به شمار می‌رود. این بنای باشکوه در مرکز شهر قم واقع شده و تاریخ بنای آن به قرن سوم هجری قمری باز می‌گردد.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس راه کندوان از یک‌طرفه شدن محور کندوان از بالای محدوده طویر به سمت کرج و تهران خبر داد و گفت: «این محور به سمت شمال یکطرفه شده است.» همچنین بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، محدودیت تردد تمام وسایل نقلیه در مسیر شمال به جنوب محور چالوس و آزادراه تهران - شمال در استان‌های مازندران، تهران و البرز اجرا شد.