پنج‌شنبه 3 آبان 1403

استان قم

استان قم

خبرگزاری تسنیم

رئیس کمیسیون صادرات جامعه صنعت کفش ایران با اشاره به ورود ایران به بازار کشور های cis، گفت: حدود 100 میلیون دلار کفش ایرانی در سال گذشته صادر شده و علاوه بر کشورهای همسایه بازار های جدیدی نیز شناسایی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه 18 مهر ماه) مجلس شورای اسلامی رأس ساعت 8 و 6 دقیقه به ریاست دکتر محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور 201 نفر از نمایندگان آغاز شد. خبر خوش رئیس مجلس برای گندم‌کاران و بازنشستگان / همسان سازی حقوق بازنشستگان از این ماه انجام می‌شود / مطالبات گندم کاران به زودی پرداخت می‌شود محمدباقر قالیباف، رئیس قوه مقننه...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش فصل تابستان وضعیت بازار کار جاب‌ویژن امروز منتشر شد؛ این گزارش آیینه‌ای از وضعیت بازار کار کشور از نظر حقوق و دستمزد، تقاضا و فرصت‌های شغلی است.

خبرگزاری تسنیم

گزارش جدید نشان می‌دهد که گروه‌های شغلی مرتبط با علوم داده و هوش مصنوعی در ایران به‌طور قابل توجهی رشد کرده‌اند. در سال گذشته، تعداد آگهی‌های شغلی در این حوزه 127 درصد افزایش یافته که بیانگر گسترش فناوری و فعالیت‌های مرتبط با بازار کار کشور است.

وب‌گاه خبر آنلاین

قیمت دام زنده در استان تهران در روندی افزایشی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

با توجه به نرخ‌نامه منتشر شده، بازار گوساله قرمز در حال حاضر در وضعیت ثبات کامل قرار دارد و تنها در نمودار قیمت گوسفند زنده در استان تهران افزایش قیمت مشاهده می‌شود. همچنین، با تغییرات اخیر، دو استان مرکزی و تهران در یک موقعیت مشابه قرار گرفته‌اند.

وب‌گاه ورزش سه

سه ملی‌پوش، هشت بازیکن مطرح و چهار مربی از همراهی تیم‌های خود در هفته هفتم لیگ برتر فوتسال ایران محروم خواهند بود که تقریبا طولانی ترین سیاهه در طول تاریخ محسوب می‌شود

خبرگزاری مهر

مدیرکل تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: مراحل ساماندهی و جذب مشاوران حوزه‌های علمیه خواهران با انجام مصاحبه علمی روانشناختی متقاضیان مشاوره استان قم آغاز شد.

خبرگزاری دانشجو

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر گفت: انقلاب اسلامی برای نخستین بار نظریه حق تعیین سرنوشت مردم را جایگزین دیدگاه‌های نخبه‌سالاری کرد و مشارکت مردمی را در حکومت به رسمیت شناخت.

خبرگزاری تسنیم

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به نظریات عدم مشارکت مردم در حکومت، گفت: انقلاب اسلامی برای نخستین بار نظریه حق تعیین سرنوشت مردم را جایگزین دیدگاه‌های نخبه‌سالاری کرد و مشارکت مردمی را در حکومت به رسمیت شناخت.

خبرگزاری دانشجو

رئیس اندیشکده مطالعات انقلاب اسلامی طلوع مهر با اشاره به نظریات تاریخی نخبه‌گرایی و عدم مشارکت مردم در حکومت، گفت: انقلاب اسلامی برای نخستین بار نظریه حق تعیین سرنوشت مردم را جایگزین دیدگاه‌های نخبه‌سالاری کرد و مشارکت مردمی را در حکومت به رسمیت شناخت.

خبرگزاری مهر

ایرانش - سرهنگ مهدی رشنودی، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر گفت: سرباند اصلی سارقان مسلح و 3 نفر از اعضای این باند در استان قم و شهرستان ایرانشهر دستگیر شدند.

وب‌گاه عصر ایران

سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری گفت: در استان قم در ماه گذشته شاهد این بودیم که دو نفر سارق که تحت پوشش مامورین مبارز با مواد مخدر اقدام به 15 فقره سرقت از اتباع خارجی تحت عنوان مامور مبارزه با مواد مخدر می‌کردند. جهانگیر، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری در ادامه افزود: شیوه کار به این صورت بود که وسایل آن‌ها را به عنوان بازرسی می‌گشتند و پول و ارز و طلا و سایر اشیای قیمتی اگر همراه آن‌ها...