جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست باشگاه استقلال گفت: ما در فینال حذفی به «ساپینتو» باختیم.

وب‌گاه الف

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران درخواست کرد که نهادهای مسئول یکبار برای همیشه با سرشبکه متکدیان و مافیای کودکان کار برخورد جدی کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

عادل فردوسی‌پور سفر کوتاهی به شهر یزد داشته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داداش پور در بازدید از خوابگاه‌های دانشجویان و خوابگاههای متاهلی دانشگاه فردوسی مشهد با اشاره به کمبود خوابگاه های متاهلی در دانشگاه ها و جوابگو نبودن ظرفیت اسکان دانشجویان متاهل اظهار داشت: در راستای اهتمام به منویات و تاکید مقام معظم رهبری در تشویق به امر ازدواج و موضوع فرزندآوری و نیز تاکید بر اجرای قانون جوانی جمعیت، باید در مسیر ایجاد و ساخت...

وب‌گاه عرشه آنلاین

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه و سه‌شنبه دمای هوا به تدریج در نیمه شمالی و شمال‌غرب افزایش می‌یابد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آیین امضاء تفاهم‌نامه برگزاری دومین دوره طرح ملی ضیافت ایثار «دوره بصیرت‌افزایی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر» به منظور ایجاد و تعمیق ارتباط صمیمانه بین دانشجویان، اجرایی شدن شعار هویت مداری جمعی، متبلور نمودن توانمندی، فعالیت گروهی، کاهش استرس و ایجاد نشاط و شادابی میان دانشجویان شاهد و ایثارگر با حضور هاشم داداش‌پور معاون وزیر علوم و رئیس سازمان...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مورینیو بعد از محرومیت چهار جلسه ای توسط یوفا، از سمت خود در این نهاد کناره گیری کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - تمرینات تیم فوتبال پیکان برای حضور در رقابت‌های آتی لیگ برتر از فردا (شنبه) آغاز خواهد شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دریافت‌کننده قدرتی تیم ملی والیبال آمریکا گفت: سرویس‌هایی که در این مسابقه زدیم خیلی به تیم آمریکا کمک کرد اما مهاجمان ایران در حمله فوق‌العاده ظاهر شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرمربی تیم ملی والیبال آمریکا در واکنش به مشکلات صدور ویزای تیم ملی والیبال ایران برای سفر به این کشور، گفت: واقعا ناراحت هستم، متاسفم و بابت این شرایط عذرخواهی می کنم.

وب‌گاه خبر آنلاین

عادل فردوسی‌پور در یک بازی خیریه گلی تماشایی به ثمر رساند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - آیین گرامیداشت دومین سالگرد درگذشت «ریحانه یاسینی» و «مهشاد کریمی» خبرنگاران ایرنا و ایسنا در حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران محیط زیست که 2 سال پیش در ارومیه اتفاق افتاد، در قطعه نام آوران بهشت زهرا (س) برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: دبیر کل سازمان ملل در امور سیاسی و صلح گفت: با گذشت 16 ماه از آغاز تهاجم تمام عیار روسیه، چشم انداز صلح همچنان به شدت تیره و تار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی گفت: اسید تانیک و تئوبرومین موجود در چای سبز باعث خنک کردن و تسکین آفتاب سوختگی می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی گفت: روز دوشنبه و سه‌شنبه دمای هوا به تدریج در نیمه شمالی و شمال‌غرب افزایش می‌یابد.