جمعه 20 مهر 1403

استان‌ها

استان‌ها

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: دولت مردمی آیت‌الله رئیسی در عرصه سیاست خارجی طرحی نو در انداخت و موجب شد تا کشور از بحران اقتصادی گذر کند و در مسیر رشد قرار گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به دنبال وقوع کودتای مسلحانه در میان نیروهای شبه نظامی در جنگ اوکراین، ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه اعلام حکومت نظامی کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: تاکنون عملکرد حدود 70 نماینده کنونی مجلس مورد ارزیابی و تحلیل قرار گرفته و برای آنها کارنامه‌ای در دست تهیه است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: این دفتر با هدف مهارت افزایی و توانمندسازی اجتماعی افراد و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از رفتارهای مخاطره‌آمیز و آسیب‌رسان در مواجهه با موقعیت‌های پر استرس و آسیب زا طرح آگاه‌سازی مهارت‌های گفت‌وگو را امسال در سراسر کشور اجرا خواهد کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - گروهی از دانشمندان در تایوان از ربات‌ها برای کشف و نابودی مکان‌های تکثیر پشه‌های دنگی آئدس در فاضلاب شهر کائوسیونگ استفاده کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع خبری گزارش می‌دهند گروه واگنر در بیانیه‌ای مدعی شده نیروهای ارتش روسیه به مواضع این گروه حمله کرده‌اند. در این گزارش‌ها به نقل از یوگنی پریگوژین، رئیس واگنر آمده است: «یک حمله موشکی به مواضع گروه واگنر انجام شد. قربانیان زیادی وجود دارد.»

خبرگزاری ایرنا

اهواز - ایرنا - نمایشگاه انفرادی سیاه قلم "سمفونی‌ها" با آثار نگار بهداروندی، نقاش و هنرمند خوزستانی در گالری ریم اهواز برپا شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گروه واگنر یوگنی پریگوژین

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بسته ورزشی ایرنا در روز دوم تیر به ویزا ندادن آمریکا به تعداد قابل توجهی از بازیکنان و مربیان تیم ملی والیبال ایران، سخنان مربی تیم ملی فوتبال درباره قهرمانی تیم ملی در کافا و دیگر اخبار ورزش ایران و جهان پرداخته است.

خبرگزاری تسنیم

قهرمان پیشین کشتی جهان تأکید کرد، اگر کسی بیشتر از علیرضا دبیر کار کرده و برای کشتی پول بیاورد، خودش برای او تبلیغ می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تهران با نظر به دور زدن تحریم ها، آب شدن تنش‌ها در خلیج‌فارس پس از یک دهه بحران را به صورت جدی‌تری دنبال می‌کند. وزیر امور خارجه ایران در سفر به ابوظبی به عنوان چهارمین و آخرین ایستگاه از تور منطقه‌ای خود از ترسیم چارچوب همکاری تجاری با دولت‌های عرب شورای همکاری خبر داد. پیشبرد عملی ایده قدیمی مجمع گفت‌وگو و همکاری‌های منطقه‌ای و استفاده از ظرفیت‌های اقتصادی بازیگران عربی به‌ویژه امارات...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجتبی امانی، سفیر ایران در لبنان در ضیافت شام «ولید البخاری» همتای سعودی خود در بیروت شرکت کرد. مجتبی امانی در صفحه توییتر خود با انتشار تصاویری از این مراسم و تشکر از سفیر عربستان به خاطر این دعوت نوشت: «امیدواریم فضای آشتی و همگرایی بر روابط بین همه کشورهای منطقه حاکم شود.»

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آمریکایی‌ها پیام دادند دنبال براندازی نیستند: حسین طائب، مشاور عالی فرمانده سپاه گفت: دشمنان در جنگ ترکیبی که پارسال راه انداختند قصد داشتند تا ایران را بر سر دوراهی روند انقلابی یا انزوا قرار دهند، اما ثبات انقلاب را دیدند و آمریکا از طریق سه کشور همسایه عراق، قطر و عمان پیام داد که دنبال براندازی نیستیم و بیایید مذاکره کنیم و به تفاهم برسیم./ الف

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روزنامه شرق در «محترمانه وام نمی‌دهیم» نوشت: نزدیک به شش ماه است که بانک مرکزی انتشار آمارهای مربوط به قیمت مسکن را متوقف کرده و حال خبر رسیده است که وام خرید و ساخت مسکن دو برابر شده و سقف دریافت وام مسکن با احتساب مبلغ وام جعاله به 960 میلیون تومان افزایش یافته است.