استان هرمزگان
استان هرمزگان
بندرعباس - ایرنا - فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی استان هرمزگان در هفته گذشته بیش از یک تُن و 135 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف کردند.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، تیمور آقامحمدی دبیر اجرایی باغ رمان ایرانی و معاون مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری اسامی داستاننویسانی را که طرحهای آنها در «باغ رمان ایرانی» برگزیده شده اعلام کرد. اسامی اینداستاننویسان به ترتیب زیر است: پریسا قدیریحیدری، زهرا بیکمحمدی، زینب محمدقلیزاده، صفورا مردانی، محمد سرابی، ثمین سجادی، سیامک علایی، فاطمه حسنا ادیبنیا، ساقی بامداد،...
دبیر اجرایی باغ رمان ایرانی و معاون مرکز آفرینشهای ادبی حوزه هنری اسامی داستاننویسانی را اعلام کرد که طرح آنها در «باغ رمان ایرانی» برگزیده شده است.
دبیر اجرایی باغ رمان ایرانی اسامی داستاننویسانی را که طرحهای آنها در «باغ رمان ایرانی» برگزیده شده اعلام کرد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید "محمدرضا اسداللهی" در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و دستگیری عاملان شهادت، شهید «محمدرضا اسداللهی» فرمانده پاسگاه انتظامی چارک در یک عملیات منسجم پلیسی خبر داد.
فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارک بندرلنگه در این درگیری خبرداد.
نفتکش پی یوریتی به منظور تخلیه مواد سوختی به عسلویه به عنوان نزدیکترین بندر جهت پهلوگیری منتقل شده است.
بازگشت نفتکش توقیف شده پس از 5 سال: مجتبی قهرمانی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: نفتکش 10هزار تنی پی یوریتی پس از 5 سال تصرف غیرقانونی توسط یک شرکت خارجی با دستور قضایی و عملیات مشترک سپاه و وزارت اطلاعات به کشور بازگشت./ ایلنا
ایسنا نوشت: رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: نفتکش پی یوریتی پس از 5 سال تصرف غیرقانونی توسط یک شرکت خارجی با دستور قضایی و عملیات مشترک سپاه و وزارت اطلاعات به کشور بازگشت.
به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از ورود نفتکش 10 هزار تنی توقیف شده پی یوریتی به آبهای کشور خبر داد. رئیس کل دادگستری هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: نفتکش پی یوریتی از سال 1397 با جعل اسناد از سوی برخی افراد در داخل کشور به صورت غیرقانونی به یک فرد بیگانه اجاره داده شده بود و مالکین ایرانی آن از منافع این نفتکش محروم...
رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: نفتکش پی یوریتی پس از 5 سال تصرف غیرقانونی توسط یک شرکت خارجی با دستور قضایی و عملیات مشترک سپاه و وزارت اطلاعات به کشور بازگشت.
تسنیم نوشت: دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قشم گفت: یک فروند کشتی تفریحی بهدلیل بیتوجهی به قوانین و عدمرعایت شئونات اسلامی در سواحل این جزیره توقیف شد.