شنبه 1 اردیبهشت 1403

استان یزد

استان یزد

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مراسم اختتامیه جشنواره فیلم بسیج بعدازظهر امروز در موزه ملی ایران برگزار شد. در این مراسم هنرمندانی نظیر فرهاد قائمیان، مسعود فروتن، جهانگیر الماسی، آزیتا ترکاشوند، جعفر دهقان، رهبر قنبری، هوشنگ توکلی، محسن علی اکبری، مهدی عظیمی میرآبادی، علی غفاری، خیرالله تقیانی پور، کاوه خداشناس و.... حضور داشتند. آرش زینال خیری دبیر این جشنواره ضمن خیر مقدم...

خبرگزاری تسنیم

سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: طرح تکمیل شهرک سینمایی دفاع مقدس در حال اتمام است و راه اندازی سالن‌ها و خرید تجهیزات انجام خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر کل حفاظت محیط زیست یزد، گفت: طی مطالعات میدانی و گشت و کنترل منطقه محیط بانان موفق به ثبت تصاویری از گونه نادر «گربه پالاس» شدند و اکنون این گونه به عنوان نماد حیات وحش شهرستان تفت معرفی شده است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز دنیا تشنه حقیقت است و این رسانه‌ها بودند که ملت‌های دنیا را با عمق فاجعه‌ای که غربی‌ها در اقصی نقاط دنیا به ویژه فلسطین رقم زدند آشنا کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

از مدت‌ها پیش برخی معتقد بودند که سیدابراهیم رئیسی که از حوزه انتخابیه خراسان جنوبی و در یک رقابت ساده و ممکن پیروز انتخابات در آن استان شد، رئیس آینده خبرگان رهبری خواهد بود.

خبرگزاری تسنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در بیستمین سالگرد تاسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی گفت: نگاه رهبر انقلاب به حوزه فرهنگ اگر به همه کشور تسری یابد شاهد تحقق تمدن نوین اسلامی هستیم.

وب‌گاه الف

بررسی وضعیت مشارکت در 31 استان کشور، داده‌های جالبی را ارائه می‌دهد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

شرکت عمران شهرهای جدید ایران از صدور پروانه تاسیس و بهره‌برداری از دو شهرک مسکونی در شهر یزد خبر داد. بر این اساس به خانواده محترم شهدا زمین‌های ویلایی اختصاص می‌یابد.

وب‌گاه گسترش

نمایشگاه بهاره و ضیافت ماه مبارک رمضان در تهران از تاریخ 15 اسفند ماه آغاز شده و تا تاریخ 25 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. این نمایشگاه و جشنواره فروش با هدف عرضه اقلام مورد نیاز سال نو و سفره افطار با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت برای شهروندان برگزار می‌شود.

وب‌گاه فرارو

شهر میراث جهانی یزد در حالی روز‌های پایانی زمستان را سپری کرده و خود را برای پذیرایی از میهمانان نوروزی آماده می‌کند که با عنوان پایتخت گردشگری کشور‌های عضو مجمع گفت و گوی همکاری آسیایی (ACD) و استقبال از اعضای این مجمع، به پیشواز بهار 1403 می‌رود.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر نفت اظهار کرده است که در شرایط فعلی، تغییر قیمت ها کمکی به رفع ناترازی نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

معاون وزیر نفت در امور مهندسی، پژوهش و فناوری گفت: در شرایط فعلی تغییر در قیمت انرژی چندان مطلوب نیست و تنها راه حل، بهینه‌سازی مصرف انرژی در کشور است.

وب‌گاه مشرق نیوز