جمعه 14 اردیبهشت 1403

استان یزد

استان یزد

وب‌گاه فرارو

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره افزایش چهاربرابری بودجه وزارت ارشاد، راه‌اندازی «سامانه شفافیت» بودجه، موضعش درباره حواشی ممیزی کتاب‌ها و... توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ستاد انتخابات کشور اسامی 72 عضو مجلس ششم خبرگان رهبری را به تفکیک حوزه‌های انتخابیه اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب 290 نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب 88 عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه 11 اسفند ماه 1402 در سراسر کشور برگزار شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با پایان یافتن انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در ساعت 24/00 جمعه شب، شمارش صندوق‌های شهری و روستایی 31 استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد. 30 حوزه انتخابیه نهایی شده و فقط نتیجه حوزه استان تهران طی ساعات آینده اعلام خواهد شد. بر اساس تازه‌ترین گزارش دریافتی در ستاد انتخابات کشور تا ساعت 15 روز یکشنبه شمارش...

وب‌گاه 55 آنلاین

قطاب یک نوع شیرینی سنتی ایرانی است که از معروف‌ترین شیرینی‌های استان یزد و کرمان محسوب می‌شود. این شیرینی خوشمزه از دو لایه تشکیل میشود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

حسن اکبری، معاون محیط‌زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت:. طبق گزارش‌هایی که پاتولوژیست و کالبدگشایی اعلام کردند، به نظر می‌رسد پیروز به دلیل خوردن یک تکه کوچک پلاستیک تلف شده است

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دفتر مطالعات و پژوهش‌های مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، نامزد‌های دریافت جایزه از سومین دوره مسابقه ملی چهارراه را معرفی کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نتایج شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی درحوزه انتخابیه شهرستان یزد اعلام شد که نشان می‌دهد آرا باطله در یزد، دوم شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آیت‌الله وافی پیروز رقابت سه نفره و مجدداً نماینده مردم یزد در مجلس خبرگان رهبری شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: ستاد انتخابات کشور، نتایج انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی را اعلام کرد که بر این اساس، "محمدرضا صباغیان بافقی" بعنوان منتخب مردم حوزه مهریز به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

وب‌گاه فرارو

پیروز، توله‌یوز باقی‌مانده از «ایران» و «فیروز» که در «مرکز تکثیر در اسارت» واقع در منطقه حفاظت‌شده توران به دنیا آمده بود، تبدیل شد به نماد یوزپلنگ آسیایی. اما تن‌اش آنقدر نحیف و کوچک بود که در مقابل چشمان نگران در آستانه 10 ماهگی - روز 9 اسفند - جان باخت. برخی مرگ پیروز را به بی‌کفایتی مسئولان سازمان حفاظت محیط‌زیست گره زدند و برخی دیگر علت را نارسایی کلیه عنوان کردند، اما درباره...

وب‌گاه فرارو

پیروز، توله‌یوز باقی‌مانده از «ایران» و «فیروز» که در «مرکز تکثیر در اسارت» واقع در منطقه حفاظت‌شده توران به دنیا آمده بود، تبدیل شد به نماد یوزپلنگ آسیایی. اما تن‌اش آنقدر نحیف و کوچک بود که در مقابل چشمان نگران در آستانه 10 ماهگی - روز نهم اسفند - جان باخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اداره کل هواشناسی استان یزد برای روز‌های دوشنبه و سه شنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.