دوشنبه 28 خرداد 1403

استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت پتروشیمی

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای توسعه صنعت پتروشیمی

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه و سرمایه گذاری در صنعت نفت به ویژه صنعت پتروشیمی به عنوان پیشران اقتصاد کشور استفاده کنیم و با روحیه ای مضاعف در این مسیر گام برداریم.

- اخبار اقتصادی -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مرتضی شاهمیرزایی، مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در مراسم یادبود هفتمین روز شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، صنعت پتروشیمی متعهد است که مسیر توسعه و پیشرفت این صنعت را با اهتمام و روحیه ملی خود هموار کند تا با همکاری همه بخش ها و ارکان این صنعت اهداف و برنامه های این صنعت در سال جهش تولید محقق شود.

شاهمیرزایی اظهار کرد: باید از تمام ظرفیت های موجود برای توسعه و سرمایه گذاری در صنعت نفت به ویژه صنعت پتروشیمی به عنوان پیشران اقتصاد کشور استفاده کنیم و با روحیه ای مضاعف در این مسیر گام برداریم.

وی با بیان این که شهید رئیسی، اخلاص و خدمت به اسلام، انقلاب و ملت را همواره مورد تاکید قرار می داد، گفت: این شهید والا مقام در راه اعتلای میهن و کشور عزیزمان از هیچ تلاشی دریغ نمی کرد و با مدیریت ارزشی و جهادی، فردی خستگی ناپذیر بود.

شاهمیرزایی ادامه داد: در مراسم تشییع خادم الرضا، مردم دین خود را به انقلاب و شهدا ادا کردند و نشان دادند که پشتیبان انقلاب و کشور در تمام ابعاد هستد.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، با اشاره به خصایص اخلاقی و اسلامی شهید رئیسی، گفت: آن شهید با اخلاص و بزرگوار مدیری در تراز انقلاب اسلامی و علوی بود، ما نیز باید از الگوهای اخلاقی و رفتاری ایشان در راه فعالیت و تلاش برای کشورمان استفاده کنیم و مسئولیت مضاعفی در این مسیر داریم.

مرتضی شاهمیرزایی تاکید کرد: بی‌شک، رسالت و آرمان‌های جهادگونه و «شوق خدمتگزاری» آن فقید بزرگوار، هرگز متوقف نخواهد ماند.