پنج‌شنبه 3 آبان 1403

اقتصاد کشور

اقتصاد کشور

خبرگزاری دانشجو

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور: تأمین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور مستلزم فعالیت بدون وقفه است و جایگاه پالایشگاه‌ها در اقتصاد کشور مهم و غیرقابل‌انکار است.

وب‌گاه الف

تولید خودروهای تجاری در گروه بهمن در شرایطی افت کرده که این اتفاق، متناسب با روند کلی تولید خودرو در کشور طی نیمسال رخ داده و هرگز پدیده عجیب و منحصر به این شرکت متعلق به بخش خصوصی نیست.

خبرگزاری مهر

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور گفت: تأمین فرآورده‌های نفتی مورد نیاز کشور مستلزم فعالیت بدون وقفه پالایشگاه‌ها است و جایگاه پالایشگاه‌ها در اقتصاد کشور یک جایگاه مهم است.

خبرگزاری مهر

با حضور رئیس سازمان بازرسی کل کشور در مسکو برنامه اقدام همکاری مشترک ایران با دادستانی کل فدراسیون روسیه امضا شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت از رسیدن بدهی دولت به پالایشگاه‌ها به 162 هزار میلیارد تومان خبر داد و گفت: پالایشگاه‌ها در سال 1401 بیش از 53 همت مالیات مستقیم به دولت پرداخت کرده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نماینده مردم آمل در مجلس گفت: انبارهای کشور پر از برنج است و هنوز خالی نشده، اما واردکنندگان برنج توطئه کرده و با تنظیم نامه‌ای مبنی بر کمبود برنج، خواستار واردات مجدد این کالا شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس سازمان بورس از کاهش حاشیه سود شرکتها به 12درصد انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

رییس سازمان بورس از کاهش حاشیه سود شرکتها به 12درصد انتقاد کرد.

خبرگزاری تسنیم

معاون برنامه ریزی شهرک های صنعتی با بیان اینکه سوء استفاده هایی در خرید و فروش زمین شهرک‌ها اتفاق می افتاد که ما کتمان نمی کنیم ولی ابزار بررسی نداریم گفت: بعضی‌ها سه سال است زمین را تحویل گرفته ولی سنگ روی سنگ نگذاشتند. زمین اینها پس گرفته می شود.

خبرگزاری دانشجو

رضا علیزاده گفت: ارز چند نرخی نه تنها به نفع اقتصاد کشور نیست بلکه باعث ایجاد فساد در بخش‌های مختلف شده است، این روزها باید هرچه زودتر به سمت اصلاح سیاست‌های ارزی حرکت کنیم تا اقتصاد کشور از نوسانات ناشی از ارز چند نرخی نجات یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مطابق گزارش های اتاق تعاون ایران تنها حدود 21 درصد از سند تعاون اجرایی و حدود 80درصد آن اجرایی نشده است و همین امر باعث عدم تحقق سهم 25درصدی تعاون در اقتصاد شده است.

خبرگزاری تسنیم

مطابق گزارش های اتاق تعاون ایران تنها حدود 21 درصد از سند تعاون اجرایی و حدود 80درصد آن اجرایی نشده است و همین امر باعث عدم تحقق سهم 25درصدی تعاون در اقتصاد شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

معاون پیشین بانک مرکزی می‌گوید: دولت چهاردهم در تصمیم‌گیری‌ها کند عمل کرده و من نگرانم چند ماه دیگر بهبود کافی و شایسته‌ای در وضعیت شاخص‌های کلان کشور مشاهده نشود. به ویژه در زمینه انتصابات دولت باید سریع‌تر اقدام کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

بزرگ‌نمایی نقش FATF در لغو تحریم‌ها و رونق اقتصاد کشور، آدرسی اشتباهی همانند برجام است که ما به ازای واقعی ندارد اما می‌تواند تهدیدهای امنیتی بزرگی را متوجه کشور کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوزسخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه امروز این کمیسیون گفت: وضعیت درج اطلاعات در پلتفرم‌های خودرو بررسی شد.