یک‌شنبه 13 خرداد 1403

استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای مبارزه با فساد اداری است

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
استفاده از سامانه‌های الکترونیکی برای مبارزه با فساد اداری است

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بعدازظهر جمعه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی علی آباد کتول، اظهار کرد: روند مرسوم گذشته در اعطای مجوز‌های سرمایه گذاری برچیده خواهد شد و برای مبارزه با فساد اداری، سامانه‌های هوشمند و الکترونیکی جای کاغذ بازی را خواهد گرفت. وی افزود: باید در اعطای مجوز سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، قاعده‌های اشتباه گذشته...

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی بعدازظهر جمعه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی علی آباد کتول، اظهار کرد: روند مرسوم گذشته در اعطای مجوز‌های سرمایه گذاری برچیده خواهد شد و برای مبارزه با فساد اداری، سامانه‌های هوشمند و الکترونیکی جای کاغذ بازی را خواهد گرفت.

وی افزود: باید در اعطای مجوز سرمایه گذاری‌های داخلی و خارجی، قاعده‌های اشتباه گذشته را فراموش کنیم و روند خدمت رسانی به فعالان اقتصادی شفاف باشد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی خاطرنشان کرد: تاکید رئیس جمهور محترم بر دقت نظر و همراهی تمام دستگاه‌ها اجرایی و خدماتی برای اعطای مجوز‌های سرمایه گذاری است.

خاندوزی یادآور شد: با این دستور رئیس جمهور، ادارات در مسیر گره گشایی از دغدغه‌های سرمایه گذاران همکاری بیشتری داشته‌اند.