پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

علی آباد کتول

علی آباد کتول

وب‌گاه عصر ایران

علی آباد کتول، سرزمین آبشار‌ها و چشمه سار‌های دیدنی با طبیعتی زیبا و منحصر بفرد در شرق گلستان است که گردشگران بسیاری برای دیدن این آبشار‌ها به این منطقه سفر می‌کنند. درادامه؛ تعدادی از آبشار‌های منطقه علی آباد کتول معرفی شده اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایندگان مجلس با کلیات و جزئیات طرح اصلاح ماده 104 قانون مجازات اسلامی در مورد تشدید مجازات سرقت‌های زیر 20 میلیون تومان موافقت کردند.

وب‌گاه مشرق نیوز

فرمانده انتظامی شهرستان علی آبادکتول از دستگیری عامل تهدید وتشویش اذهان عمومی در فضای مجازی خبر داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بخش بسطام در شمال شهرستان شاهرود از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری طبیعی و عرفانی در شمال شرق کشور است.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

از میان 103 نماینده فعلی مجلس که در مجلس دوازدهم ابقا شدند، 73 نماینده با ریزش رأی و 30 نماینده دیگر با افزایش رأی همراه بوده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام رسمی نتایج دوازدهمین دوره انتخابات مجلس برخی چهره های پارلمان یازدهم چون پزشکیان، نوری قزلجه، نیکزاد، ذوالنوری، حاجی بابایی و... با کسب رأی از مردم توانستند در مجلس دوازدهم نیز حضور داشته باشند.

وب‌گاه خبر آنلاین

پرونده انتخابات مجلس دوازدهم در مرحله اول بسته شد و تکلیف 21 حوزه انتخابیه در اردیبهشت ماه سال آینده مشخص خواهد شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه 11 اسفند 1402 با رأی‌گیری در 1218 حوزه انتخابیه اصلی و فرعی در سراسر ایران برگزار شد. پس از پایان فرآیند رأی گیری، آرای حوزه‌های انتخابیه شهرستان‌ها و استان‌ها شمارش و از سوی ستاد انتخابات کشور اعلام می‌شود. از آنجا که حوزه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر 30 کرسی در مجلس دارد و 3 هزار و 545 نامزد...

وب‌گاه گسترش

روز گذشته، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با پایان رأی‌گیری برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا آغاز شده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

با پایان رأی‌گیری برای ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، کار شمارش آرا از ساعاتی پیش آغاز شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گلستان دو بار لرزید گلستان لرزید ساعتی پیش گلستان دو بار لرزید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرعامل شرکت کلرپارس از افزایش 37 درصدی فروش این مجموعه نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و افزود: واحد جدید پرکلرین این مجموعه تا آغاز سال 1404 افتتاح می شود و تصفیه‌خانه پساب صنعتی نیز حداکثر تا 7 ماه دیگر به بهر برداری خواهد رسید.

وب‌گاه عصر ایران

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان: عصر امروز یکشنبه دو تصادف به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارش شد که یکی برخورد پژو 405 با پراید در محور توسکستان به شاهرود و دیگری برخورد پراید با عابر پیاده در ابتدای محور علی آباد کتول به آزادشهر رخ داده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نمایندگان مجلس شورای اسلام، امروز یکشنبه 10 دی ماه در صحن علنی مجلس نکات مهمی اعم از کمرشکن شدن اجاره بها، واردات برنج و رسیدگی به فساد چای دبش و... را بیان کردند،