پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

استفاده از گوشت تک سمی در مشهد و طرقبه

وب‌گاه عرشه آنلاین مشاهده در مرجع
استفاده از گوشت تک سمی در مشهد و طرقبه

اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای از محرز شدن استفاده از گوشت تک سمی در 3 واحد در مشهد و طرقبه شاندیز خبر داد به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای از محرز شدن استفاده از گوشت تک سمی در 3 واحد در مشهد و طرقبه شاندیز و اقدام به تشکیل پرونده و پلمب این مراکز خبر داد. در این اطلاعیه آمده است:

به گزارش عرشه آنلاین، اداره کل دامپزشکی خراسان رضوی طی اطلاعیه‌ای از محرز شدن استفاده از گوشت تک سمی در 3 واحد در مشهد و طرقبه شاندیز و اقدام به تشکیل پرونده و پلمب این مراکز خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است:

رصد دقیق و همه‌روزه مراکز تولید، نگهداری و عرضه فرآورده‌های خام دامی، در تمامی نقاط مشهد و استان در دستور کار بازرسان این اداره قرار دارد.

در سرکشی‌های متوالی از مراکز یادشده طی روزهای گذشته، پس از نمونه‌برداری و آزمایش‌های لازم از گوشت‌های مکشوفه، استفاده از گوشت تک سمی در 3 واحد در مشهد و طرقبه شاندیز محرز شد که نسبت به تشکیل پرونده و پلمب این مراکز اقدام شد.

از مردم شریف تقاضا می‌شود ضمن پرهیز از خرید و مصرف گوشت‌های فاقد هویت و گوشت‌های از پیش چرخ شده، در صورت مشاهده هرگونه رفتار مشکوک در تولید، نگهداری، حمل و نقل، توزیع و نگهداری انواع گوشت و سایر فرآورده‌های خام دامی به سامانه پیامک 300001512 اطلاع‌رسانی کنند.

مراکز متخلف یاد شده پلمب بوده و امکان هرگونه فعالیت از آن‌ها سلب و پرونده متخلفین در حال رسیدگی است.

هم اکنون دیگران می خوانند -->

بیشتر بخوانید

استفاده از گوشت تک سمی در مشهد و طرقبه 2