چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

شهاب حسینی

شهاب حسینی

وب‌گاه عرشه آنلاین

پس از کشمکش ده ساله بر سر پخش سریال «سرزمین مادری» در نهایت اعلام شد این سریال قرار است به صورت آنلاین از یک پلتفرم پخش شود. سرزمین مادری شهاب حسینی و جواد عزتی و هنگامه قاضیانی را به شبکه نمایش خانگی فرستادند. پس از کشمکش ده ساله بر سر پخش سریال «سرزمین مادری» در نهایت اعلام شد این سریال قرار است به صورت آنلاین از یک پلتفرم پخش شود. سرزمین مادری شهاب حسینی و جواد عزتی و هنگامه قاضیانی...

وب‌گاه الف

سریال «سرزمین مادری» که به فصل سوم رسیده این روزها به دلیل انجام مراحل پس از تولید و اصلاحات، با وقفه در پخش مواجه شده و اردیبهشت ماه به آنتن نمی‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سارا روستاپور مجری برنامه کودک معروف به خاله سارا استوری عجیبی با استفاده از عکس شهاب حسینی به اشتراک گذاشت.

وب‌گاه عصر ایران

پرسش این است که آیا بازیگرانی چون شهاب حسینی، لادن مستوفی و امیر آقایی و... خود به این نقطه اتصال آنها بین مخاطب و یک مجموعه نمایشی آگاه هستند یا خیر؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم مست عشق، یکی از جدیدترین فیلم‌های مشترک بین ایران و ترکیه است و به‌زودی در اولین چهارشنبه اردیبهشت ماه سال 1403 روی پرده سینماهای کشور اکران خواهد شد. تهیه‌کننده این فیلم مهران برومند و کارگردان آن حسن فتحی است. فیلم مست عشق، یکی از جدیدترین فیلم‌های مشترک بین ایران و ترکیه است و به‌زودی در اولین چهارشنبه اردیبهشت ماه سال 1403 روی پرده سینماهای کشور اکران خواهد شد. تهیه‌کننده این...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: آخرین قسمت سریال گناه فرشته چهارشنبه منتشر شد و نفس بازغی بازیگر این سریال عکسی جالبی از خودش در کنار خانم بازیگر منتشر کرد.

وب‌گاه فرارو

ظاهرا فدراسیونی‌ها برای جلوگیری از دخالت از بیرون و ممانعت دوباره از ورود زنان این رأی را صادر کرده اند تا موقعیت خودشان هم به مخاطره نیفتد و گرنه دروازه‌بان در آن لحظه چه کار دیگری می‌توانست بکند؟

وب‌گاه خبر آنلاین

بنسو سورال بازیگر مطرح ترکیه، ایفاگر یکی از نقش‌های مهم این فیلم است. او بعد از پایان فیلمبرداری فیلم، مصاحبه‌ای تلویزیونی انجام داده و در آن از اهمیت «مست عشق» و قدرت کارگردانی حسن فتحی گفته است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

گروه سینمایی هنر و تجربه از آغاز زمستان 1402 تاکنون 13 فیلم را روی پرده سینما برد که «ایساتیس» پرفروش‌ترین و «انتخاب» کم‌فروش‌ترین آثار بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» که قرار بود از هفته گذشته و در قالب اکران عید فطر به روی پرده برود، به‌دلیل هماهنگی‌ها برای اکران هم‌زمان در دو کشور ایران و ترکیه یک هفته‌ای به تأخیر افتاد. اکران فیلم سینمایی «مست عشق» که قرار بود از هفته گذشته و در قالب اکران عید فطر به روی پرده برود، به‌دلیل هماهنگی‌ها برای اکران هم‌زمان در دو کشور ایران و ترکیه یک هفته‌ای به تأخیر افتاد. به گزارش عرشه...

وب‌گاه خبر آنلاین

اکران فیلم «مست عشق» به هفته آینده موکول شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بر اساس شنیده‌ها اکران فیلم سینمایی مست عشق که قرار بود فردا چهارشنبه 29 فروردین ماه همزمان در ایران و ترکیه آغاز شود، به تعویق افتاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی به تعویق افتاد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکران فیلم «مست عشق» که قرار بود از فردا آغاز شود، حداقل یک هفته به تعویق افتاد.

وب‌گاه عصر ایران

اکران فیلم سینمایی «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی به تعویق افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار تصویری تازه از شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. انتشار تصویری تازه از شهاب حسینی و همسرش در فضای مجازی مورد توجه کاربران قرار گرفته است. به گزارش عرشه آنلاین، شهاب حسینی زاده 14 بهمن 1352 در تهران می‌باشد. او دیپلم رشته انسانی دارد و از دانشگاه تهران رشته روانشناسی انصراف داده است. وی شهرت خود را از رادیو آغاز کرده است.