یک‌شنبه 15 مهر 1403

استقبال کم نظیر گردشگران از دهکده تفریحی بوستان پلیس

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
استقبال کم نظیر گردشگران از دهکده تفریحی بوستان پلیس

علی اصغر کمالی زاده گفت: بوستان پلیس با دارا بودن غرفه‌های متنوع فرهنگی ورزشی و... هر روز از ساعت 17 الی 22 آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی و روزه داران است.

علی اصغر کمالی زاده در این رابطه گفت: بوستان پلیس با دارا بودن غرفه‌های متنوع فرهنگی ورزشی و... هر روز از ساعت 17 الی 22 آماده پذیرایی از میهمانان نوروزی و روزه داران است. او با اشاره به غرفه‌های اطلاع رسانی در این بوستان گفت: در این بوستان غرفه‌های اطلاع رسانی در خصوص توزیع بسته‌های نوروزی، نقشه اماکن گردشگری منطقه 4، بلیط‌های تخفیف دار و همچنین هدیه‌های نوروزی برای کودکان بین مخاطبان وجود دارد.

او افزود: در بخش غرفه‌های صنایع دستی آموزش همراه با معرفی صنایع دستی شامل کیف‌های سنتی با نقش و نگار ایرانی همچنین معرق کاری و سفال گری و معرفی خوراک ایرانی و سنت‌های نوروز در ایران باستان انجام می‌شود.

شهردار منطقه 4 در ادامه گفت: در این برنامه غرفه‌های اقوام، عکاسخانه، کودک و نوجوان، افطاری ساده، سلامت و مشاوره، گل و گیاه، حجاب و عفاف، تفریحات ورزشی و بازی‌های بومی و محلی، گذر ورزشی و فرهنگی و... مورد توجه فراوان گردشگران است.

کمالی زاده در ادامه گفت: ثبت نام تور‌های گردشگری در ایام نوروز با مساعدت فعالان گردشگری و دبیران گردشگری محلات در این مدت انجام می‌گرفت.

شهردار منطقه 4 از برنامه‌های تفریحی بوستان پلیس بعد از اذان مغرب همچون برپایی استیج، وجود هنرمندان سرشناس، نمایش‌های شاد و موزیکال، موسیقی، سرود و تواشیح، نقالی، تجلیل از کودکان روزه اولی، ویژه برنامه‌های کودک و نوجوان، مسابقات فرهنگی ورزشی، اهدای جوایز و... نام برد.

کمالی زاده با اشاره به روز طبیعت و ویژه برنامه‌های این روز در بوستان پلیس گفت: در سیزدهمین روز از نوروز بوستان پلیس با برنامه‌های تفریحی، فرهنگی، ورزشی و... خاص پذیرایی میهمانان بود.

او ادامه داد: در غرفه افطاری ساده در این بوستان هرشب تا پاسی از شب پذیرای روزه داران محترم هستیم.

شهردار منطقه 4 در پایان اظهار خرسندی کرد و گفت: بسیار مفتخریم که در این چند هفته گذشته بیشترین مخاطبان را با حجم کم نظیر و رضایتمندی بالا در بوستان پلیس شاهد بوده و خداوند را به دلیل خرسندی و سرور میهمانانمان شاکر هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری