پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

استقلال با مهاجم جدید توافق کرد

وب‌گاه گسترش مشاهده در مرجع
استقلال با مهاجم جدید توافق کرد

هلدینگ خلیج فارس طبق وعده خود به هواداران، با یکی از گزینه های کادر فنی به توافق رسیده و به زودی از وی رونمایی خواهد کرد. جواد نکونام هفته گذشته از تمایل خود برای جذب یک فوروارد جدید سخن گفت و در ادامه دوست داران استقلال نیز خواستار پیوستن یک مهاجم گلزن به تیم خود شدند. اکثر طرفداران استقلال روی گزینه خارجی تاکید دارند و در خصوص جذب بازیکن ایرانی به مدیریت باشگاه هشدار دادند.

پیروزی در اولین دیدار آسیایی با ارائه عملکرد عالی از سوی شاگردان نکونام همراه شد. نمایش آبی پوشان به حدی خوب بود که دیدگاه ها در خصوص کادر فنی به کلی تغییر کرده و حالا امیدواری های بسیاری برای ادامه فصل ایجاد شده است.

باشگاه استقلال در آستانه توافق با جوئل کوجو ستاره تیم ملی تاجیکستان است. مسئولان باشگاه استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات به دنبال جذب مهاجم هستند و با یک بازیکن هم به توافق رسیده اند.

جوئل کوجو مهاجم تیم ملی قرقیزستان که اتفاقات در بازی مقابل تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان رفت، مد نظر نکونام قرار گرفته و شاید امشب از این بازیکن رونمایی شود. در این صورت یک بازیکن استقلال باید از فهرست این تیم کنار گذاشته شود.