دوشنبه 7 آبان 1403

استقلال خوزستان صفر - فجرسپاسی صفر / لیگ یک / پورموسوی و رجب‌زاده خیال بردن ندارند!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استقلال خوزستان صفر - فجرسپاسی صفر / لیگ یک / پورموسوی و رجب‌زاده خیال بردن ندارند!

دو تیم استقلال خوزستان و فجرسپاسی برای سومین هفته متوالی به نتیجه تساوی دست یافتند.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای هفته سوم رقابت‌های لیگ دسته اول، تیم‌های استقلال خوزستان و فجرسپاسی دو تیم مدعی این دوره از رقابت ها به مصاف هم رفتند که این بازی بدون رد و بدل شدن گلی، با نتیجه تساوی صفر - صفر به پایان رسید.

در این مسابقه که در استادیوم 200 دستگاه صنایع فولاد برگزار شد، دو تیم برای پایان دادن به روند ناکامی‌هایشان به میدان رفتند ولی بیش از 90 دقیقه تلاش دو تیم، نتیجه ای را در بر نداشت.

استقلال خوزستان هفته گذشته و در همین استادیوم تا دقیقه 90 با نتیجه سه بر یک از تیم 10 نفره استقلال ملاثانی پیش بود ولی با 2 گلی که در وقت های تلف شده به ثمر رسید، پیروزی را از دست داد. شاگردان پورموسوی در هفته نخست نیز مقابل شهرداری همدان به تساوی بدون گل رسیده بودند.

در سمت مقابل نیز فجرسپاسی با هدایت مهدی رجب زاده قرار داشت. آنها نیز هفته اول را برابر ون پارس با تساوی صفر - صفر به پایان رسانده بودند و هفته قبل نیز مقابل خیبر خرم آباد به نتیجه مساوی یک - یک رسیدند و امروز نیز برای سومین هفته متوالی، بدون پیروزی زمین مسابقه را ترک کردند.

دو تیم استقلال خوزستان و فجرسپاسی که از تیم های مدعی صعود به شمار می رفتند، با تنها 3 امتیاز در رتبه های سیزدهم و چهاردهم جدول رده بندی قرار گرفته اند.