چهارشنبه 18 مهر 1403

استودیو صوت مرکز آفرینش های هنری بسیج گیلان راه اندازی می شود / فعالیت 300 گروه فعال سرود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
استودیو صوت مرکز آفرینش های هنری بسیج گیلان راه اندازی می شود / فعالیت 300 گروه فعال سرود

امیری، معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت خوب استان در بخش سرود با فعالیت بیش از 300 گروه فعال، گفت: استودیو صوت مرکز آفرینش های هنری بسیج استان در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از 8دی، "سید غلامرضا امیری" معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس استان در اختتامیه اولین جشنواره سرود فجر گیلان در تالار مرکزی رشت که برای اولین در کشور اجرا شده است، اظهار کرد: این جشنواره از بهمن ماه سال گذشته کلید خورد و 50 گروه موفق به ثبت نام در این دوره از جشنواره شدند.

وی افزود: از این بین 10 گروه یک گروه به عنوان گروه برتر برای پیشبری انتخاب به مرحله استانی راه یافت و چهار گروه برای رأی مردمی در قاب تلویزیون و اپلیکیشن تلوبیون به رای گذاشته و به مرحله کشوری راه یافتند.

معاون فرهنگی و هنری سپاه قدس گیلان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری از مقوله سرود تصریح کرد: سرود مثل هوای تازه بر دل ها نفوذ می کند. رهبر انقلاب در بخشی از بیانات شان می فرمایند: «اگر بتوانید یک سرود اثرگذار خوش مضمون تولید کنید که بچه ها در مسیر مدرسه با خودشان زمزمه کنند یک کار بزرگی انجام دادید» و این اتفاق افتاد و این افتخار نصیب استان گیلان شد.

وی با اشاره به مقدمات این جریان سازی تصریح کرد: سالیان سال این جریان سازی راه افتاده و این افتخارآفرینی با جریان سازی رهبران گروه صورت گرفت و موفق شدند که خاری بر چشم دشمنان شوند.

امیری ادامه داد: امیدوارم بتوانیم این جریان سازی را ادامه داده و متوقف نشویم چون انتظارات از ما بالا رفته است.

وی با اشاره به ظرفیت خوب استان گیلان در بخش سرود با بیش از 300 گروه فعال، بیان کرد: استودیو صوت مرکز آفرینش های هنری بسیج استان در آینده ای نزدیک راه اندازی می شود و مقدمات آن فراهم شده تا گروه ها بتوانند با هزینه کمتر صوت تولید کنند ان شاالله مدیران هم بیش از پیش یاری کنند تا این جریان سازی قطع نشود.

انتهای پیام /