پنج‌شنبه 24 خرداد 1403

استوری دخیا هواداران یونایتد را امیدوار کرد! (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
استوری دخیا هواداران یونایتد را امیدوار کرد! (عکس)

داوید دخیا، دروازه‌بان سابق یونایتد، یک استوری در شبکه های اجتماعی منتشر کرد که شائبه بازگشت او به یونایتد را تقویت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن اسپانیایی از زمانی که در پایان فصل گذشته اولدترافورد را ترک کرد، بدون باشگاه بوده است. به جای او آندره اونانا به یونایتد آمده است که عملکرد بسیار دلسرد کننده‌ای داشته است. او همچنین در ژانویه باید برای حضور در جام ملت های آفریقا به تیم ملی نیجریه بپیوندد. همه این دلایل به همراه ابراز علاقه هواداران یونایتد و تیم نداشتن دخیا، باعث شده است که احتمال بازگشت او به یونایتد بالا برود. سان اسپورت به طور انحصاری چند روز پیش فاش کرده بود که شیاطین سرخ در حال بررسی انتقالی برای جذب مجدد این دروازه بان سابق خود هستند.

اکنون این بازیکن 32 ساله، اکنون یک استوری در اینستاگرامش منتشر کرده است که احتمال این انتقال را در دید عموم افزایش داده است. او در استوری اینستاگرام خود تصویری از یک جفت دستکش دروازه بانی، کفش فوتبال و یک توپ منتشر کرد. این عکس با یک توضیح دو کلمه ای همراه بود که نوشته بود:"احساس خوب".

او از زمانی که منچستریونایتد را ترک کرد، این دروازه بان به صورت خصوصی تمرین می کرد. او با وجود قهرمانی در لیگ برتر، لیگ اروپا و دو قهرمانی در جام اتحادیه، نتوانسته باشگاه جدیدی برای خود بیابد. دخیا از باشگاه های اروپایی و عربستان سعودی پیشنهاداتی داشت اما هیچ قراردادی محقق نشد. با این حال، او اکنون می تواند مجددخ ود را فیکس در یونایتد ببیند چرا که دروازه بان کامرونی ممکن است تا 8 مسابقه را بین 13 ژانویه تا 11 فوریه از دست بدهد. شیاطین سرخ در این دوره آلتای بایندر و تام هیتن به عنوان گزینه های دروازه بانی خواهند داشت.

استوری دخیا هواداران یونایتد را امیدوار کرد! (عکس) 2