یک‌شنبه 8 مهر 1403

استیلی: نمی گذارند رئیس فدراسیون فوتبال شوم / دربی، نمره فنی خوبی داشت

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
استیلی: نمی گذارند رئیس فدراسیون فوتبال شوم / دربی، نمره فنی خوبی داشت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید استیلی پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس مهمان برنامه SNN TV با موضوع بررسی وضعیت فعلی پرسپولیس و فوتبال ایران بود و به سوالات ما پاسخ داد. به دربی 104 چه نمره‌ای می‌دهید؟ این دربی نسبت به دربی‌های گذشته کیفیت بهتری داشت، معدود دربی‌هایی است که کیفیت بازی‌هایش خوب بشود، این جزو دربی‌هایی بود که نسبتاً کیفیت خوبی داشت به دلیل اینکه موقعیت...

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید استیلی پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس مهمان برنامه SNN TV با موضوع بررسی وضعیت فعلی پرسپولیس و فوتبال ایران بود و به سوالات ما پاسخ داد.

به دربی 104 چه نمره‌ای می‌دهید؟

این دربی نسبت به دربی‌های گذشته کیفیت بهتری داشت، معدود دربی‌هایی است که کیفیت بازی‌هایش خوب بشود، این جزو دربی‌هایی بود که نسبتاً کیفیت خوبی داشت به دلیل اینکه موقعیت زیاد ایجاد شد، وقتی خطاهای کمتری در زمین صورت بگیرد، یعنی کیفیت بازی بالاست و دو تیم یا یکی از دو تیم تلاش دارند بازی فنی ارائه کنند. یکی از دلایلی که پرسپولیس بهتر بازی کرد، مربی خارجی این تیم بود گاریدو در اسپانیا دربی‌های باکیفیت فراوانی را دیده و و تلاش می کند نمایش فنی تیمش در هر مسابقه، کیفیت مطلوبی داشته باشد. ضمن اینکه مربی خارجی حساسیت و اضطرابش پایین تر از مربی ایرانی است، یکی دیگر از دلایل موفقیت پزسپولیس، تجربه بازیکناش نسبت به استقلال بود که این بازیکنای با تجربه خیلی هم تاثیرگذار عمل کردند. امید عالیشاه، سروش رفیعی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، مسعود ریگی و... گندوز هم یک بازیکن باتجربه است، این افراد به پرسپولیس کمک کردند تا پیروز شود، از لحاظ مالکیت توپ و ایجاد موقعیت‌ها هم سرخپوشان بهتر بودند.