پنج‌شنبه 29 شهریور 1403

اسدبیگی با فولاد امضاء کرد؛/ رسمی: هافبک پرسپولیس شاگرد یحیی شد (عکس)

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسدبیگی با فولاد امضاء کرد؛/ رسمی: هافبک پرسپولیس شاگرد یحیی شد (عکس)

هافبک دفاعی فصل گذشته پرسپولیس با عقد قراردادی دو ساله به فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه فولاد خوزستان که تاکنون هفت خرید لیگ برتری در نقل و انتقالات تابستانی انجام داده و از تمام سهمیه‌اش استفاده کرده بود، با سینا اسدبیگی هم وارد مذاکره شد و رسما هافبک پرسپولیس را به خدمت گرفت.

سینا اسدبیگی که تجربه کار با یحیی گل‌محمدی را در پرسپولیس داشته و طی روزهای گذشته اخبار زیادی پیرامون انتقالش به فولاد خوزستان و فعالیت دوباره زیر نظر این سرمربی مطرح شده بود، در نهایت به اهواز رفت و با این باشگاه قراردادی به مدت دو فصل امضاء کرد.

این هافبک دفاعی - میانی که در فصل جدید لیگ برتر دو بار برای پرسپولیس به میدان رفته بود، ظهر امروز قبل قراردادش با سرخ پوشان پایتخت را به طور رسمی فسخ کرد و در آخرین ساعات نقل و انتقالات تابستانی به فولاد خوزستان پیوست و دوباره شاگرد گل‌محمدی شد.

اسدبیگی که تجربه بازی در پیکان، هوادار تهران و ذوب‌آهن را در کارنامه دارد، در دو فصل اخیر برای پرسپولیس به میدان رفت و در نخستین سال حضورش در این باشگاه 26 بار در لیگ برتر به میدان رفت و دو گل به ثمر رساند و فصل قبل هم 18 بازی انجام داد، با پایان دوران حضورش در این تیم به فولاد رفت و قرارداد بست.

اسدبیگی با فولاد امضاء کرد؛/ رسمی: هافبک پرسپولیس شاگرد یحیی شد (عکس) 2