شنبه 9 تیر 1403

اسطوره اسکاتلند: / رونالدو انگلیسی بود، در تیم ملی بازی نمی‌کرد

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسطوره اسکاتلند: / رونالدو انگلیسی بود، در تیم ملی بازی نمی‌کرد

آلی مک‌کوئیست، مهاجم سابق اسکاتلند اعلام کرد که از نظر او، کریستیانو رونالدو در حد و اندازه تیم ملی انگلیس نیت.

به گزارش "ورزش سه"، آلی مک‌کوئیست، مهاجم سابق اسکاتلند در اظهارنظری جالب توجه مدعی شد کریستیانو رونالدوی 39 ساله دیگر به اندازه کافی خوب نیست که در ترکیب اصلی تیم ملی انگلیس جایی داشته باشد، این در حالی است که این فوق ستاره پرتغالی در حال حاضر در ششمین دوره مسابقات یورو حضور پیدا کرده است.

مک‌کوئیست با مقایسه رونالدو با تیم ملی انگلیس، نظر صریح خود را بیان کرد. این بازیکن بازنشسته اسکاتلندی گفت: «به نظر می‌رسد بالاخره گذر زمان ستاره پرتغالی را هم درنوردیده است، چرا که او به طور اجتناب ناپذیری به پایان دوران درخشان خود نزدیک می‌شود.»

انتخاب رونالدو توسط سرمربی پرتغال، روبرتو مارتینز، با توجه به نیمکت‌نشینی او توسط فرناندو سانتوس، سرمربی پیشین این تیم در جام جهانی 2022، مورد سوال قرار گرفته بود. با این حال، سرمربی پرتغال به طور علنی از این اسطوره پا به سن گذاشته حمایت کرده است، کسی که تاکنون در تمام دقایق بازی‌های ملی کشورش به میدان رفته است. او اگرچه گلی به ثمر نرسانده اما در جریان پیروزی راحت مقابل ترکیه، برای به ثمر رسیدن گل سوم پرتغال پاس گل داده بود.

مک‌کوئیست در گفتگو با بویل اسپرت گفت: «اینکه می‌گویم کریستیانو رونالدو برای تیم ملی انگلیس بازی نمی‌کرد، فکر می‌کنم حرف درستی باشد. پنج یا ده سال پیش او به تیم ملی انگلیس می‌رفت و بدون شک جزو ترکیب اصلی بود، اما گذر زمان او را هم دربرگرفته است، همانطور که همه را درگیر می‌کند. فکر می‌کنم او در حال حاضر در چنین وضعیتی قرار دارد و به نظر من نمی‌تواند به ترکیب اصلی انگلیس راه پیدا کند.»

تیم ملی پرتغال که صعود خود به مرحله حذفی را به عنوان صدرنشین گروه F قطعی کرده است، در آخرین بازی خود از مرحله گروهی، در تاریخ 26 ژوئن در شهر گلزن‌کرشن به مصاف گرجستان خواهد رفت. با توجه به نزدیک شدن به بازی‌های مرحله یک هشتم نهایی در ماه جولای، سرمربی مارتینز شاید وسوسه شود تا ترکیب تیم خود را برای استراحت بازیکنان اصلی و دادن فرصت به بازیکنان کمتر شناخته شده، تغییر دهد. این موضوع می‌تواند به ویژه منجر به نیمکت نشینی رونالدو شود، هرچند ممکن است مارتینز تمایلی نداشته باشد تا به منتقدان خود هیچ بهانه‌ای بدهد.

اسطوره اسکاتلند: / رونالدو انگلیسی بود، در تیم ملی بازی نمی‌کرد 2