پنج‌شنبه 12 مهر 1403

اسطوره فوتبال عربستان: الهلال را تشویق نمی‌کنم

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
اسطوره فوتبال عربستان: الهلال را تشویق نمی‌کنم

تهران - ایرنا - بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال عربستان با بیان اینکه طرفدار تیم فوتبال الزمالک مصر است گفت: در دیدار افتتاحیه ورزشگاه لوسیل تیم مصری را تشویق خواهم کرد.

به گزارش ایرنا، لوسیل آخرین ورزشگاه جام جهانی 2022 قطر است که روز جمعه نهم سپتامبر به صورت رسمی افتتاح خواهد شد تا میزبان شماری از بازی‌های مهم بزرگترین جشنواره فوتبالی جهان باشد. بنا به اعلام مسوولان قطری قرار است تیم الهلال قهرمان لیگ لیگ فوتبال عربستان و الزمالک قهرمان فوتبال مصر در دیدار افتتاحیه این ورزشگاه برابر هم صف‌آرایی کنند.

روزنامه الریاضیه عربستان با اشاره به دیدار این 2 تیم نوشت: سعید العویران اسطوره فوتبال عربستان که اکنون مشاور مدیر عامل باشگاه الزمالک مصر است و برای دیدار با تیم فوتبال الهلال در جایگاه ویژه نیز حضور دارد.

در این گزارش به نقل از العویران آمده است: آرزو دارم تیم فوتبال الزمالک برنده دیدار افتتاحیه لوسیل باشد و من طرفدار این تیم هستم. البته برای 2 تیم آرزوی موفقیت دارم اما در برابر الهلال عربستان من تیم الزمالک را تشویق خواهم کرد. من مشاور مرتضی منصور مدیرعامل باشگاه الزمالک نیز هستم.

استادیوم 80 هزار نفری لوسیل، میزبان 10 مسابقه جام جهانی 2022 از جمله دیدار فینال این مسابقات است. نخستین دیدار رسمی جام جهانی در این استادیوم، سه‌شنبه، 22 نوامبر (یکم آذر) میان دو تیم عربستان سعودی و آرژانتین برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها