یک‌شنبه 8 مهر 1403

اسلامی: بیش از هزار رساله را بورسیه کردیم / فعالیت‌های هسته ا‌ی ما در چارچوب قوانین آژانس انجام می‌شود + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
اسلامی: بیش از هزار رساله را بورسیه کردیم / فعالیت‌های هسته ا‌ی ما در چارچوب قوانین آژانس انجام می‌شود + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست با دانشجویان دانشگاه شاهد که روز دوشنبه 20 آذرماه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای کشور گفت: آن‌ها از هر روشی استفاده کردند از تحریم و خرابکاری گرفته تا ترور، تا جلوی پیشرفت صنعت هسته‌ای کشور را بگیرند. وی با بیان اینکه بیش از...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در نشست با دانشجویان دانشگاه شاهد که روز دوشنبه 20 آذرماه به همت بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، با اشاره به تلاش دشمنان برای جلوگیری از پیشرفت هسته‌ای کشور گفت: آن‌ها از هر روشی استفاده کردند از تحریم و خرابکاری گرفته تا ترور، تا جلوی پیشرفت صنعت هسته‌ای کشور را بگیرند. وی با بیان اینکه بیش از 22 سال است که پرونده هسته‌ای ما باز شده و مذاکرات فراوانی هم صورت گرفته که حاصل آن سند برجام شد، افزود: بعد از خروج ترامپ از برجام و حسن نیت ایران در عمل به تعهدات خود، دولتمردان جدید آمریکا تلاش کردند به برجام بازگردند و مذاکراتی را شروع کردند و هم در این دولت و هم در دولت قبل مذاکراتی صورت گرفت که البته از سال گذشته تاکنون با شیوه متفاوتی پیگیری شده است.

اسلامی ادامه داد: آن‌ها از راه‌های مختلفی رفتند تا جلوی کار ما را بگیرند، چند تا مکان را از آژانس گفتند بازدید داشته باشیم، که البته این مکان‌ها اصلا اتمی و سایت هسته‌ای و برای سازمان انرژی اتمی نیست و ساخته و پرداخته سازمان‌های جاسوسی صهیونیست‌ها و منافقین است که گفتند در این‌ها فعالیت هسته‌ای می‌شود. با این حال این مسئله در سطح شورای عالی امنیت ملی مطرح شد و گفته شد بیایند بازدید کنند و آمدند و بازدید کردند. اسلامی تاکید کرد: به آژانس گفتیم آنجایی که می‌گویید هسته‌ای، گاوداری است و کسی در گاوداری که کار هسته‌ای نمی‌کند! رئیس سازمان انرژی اتمی اضافه کرد: اتهامات بی پایه و اساس به این شیوه خیلی از ما وقت می‌گیرد.

اسلامی: بیش از هزار رساله را بورسیه کردیم / فعالیت‌های هسته ا‌ی ما در چارچوب قوانین آژانس انجام می‌شود + فیلم 2