یک‌شنبه 1 مهر 1403

اسماعیل‌نژاد: یک خانواده هستیم و قسم خورده‌ایم لیگ برتری شویم

خبرگزاری فارس مشاهده در مرجع
اسماعیل‌نژاد: یک خانواده هستیم و قسم خورده‌ایم لیگ برتری شویم

سید احمد اسماعیل‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس درمورد شرایط تیم والیبال رازین پلیمر در رقابت‌های لیگ دسته اول اظهار داشت: لطف خدا تا کنون شامل حال ما شده و توانسته‌ایم با تدبیر کادر فنی و عملکرد بازیکنان، تنها تیم بدون شکست لیگ یک باشیم. روز اولی که به این تیم آمدم مثل تمام بازیکنان فقط روی یک هدف متمرکز شدم و آن هم کسب سهمیه سوپر لیگ بود.

وی افزود: این فصل به تیم رازین پلیمر اضافه شدم، اما گویی سال‌هاست هداوندی و تیمش را می‌شناسم؛ اینجا به معنای واقعی کلمه، بازیکنان حرفه‌ای بودن و والیبال واقعی را درک می‌کنند. باور کنید رازین پلیمر تیم نیست؛ ما هرگز در طول تمرینات فشار را حس نمی‌کنیم، زیرا اینجا را خانه خود و رازین را یک خانواده می‌دانیم.

دریافت کننده تیم والیبال رازین پلیمر خاطرنشان کرد: مرتضی هداوندی به عنوان سرمربی دانش خود را به لیگ یک دیکته کرده و بازیکنان نیز مثل سرباز برای رسیدن به لیگ برتر هم قسم شدند. فلسفه جدیدی با حضور این مربی و رازین پلیمر به والیبال ایران تزریق شده و در صورت حضور در لیگ برتر معتقدم اهالی والیبال باید شاهد یک پدیده جدید باشند.

پایان پیام /

شما می توانید این مطلب را ویرایش نمایید

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید سید احمد اسماعیل‌نژاد اسماعیل‌نژاد دریافت کننده تیم والیبال رازین پلیمر تیم والیبال رازین پلیمر لیگ دسته اول والیبال این خبر توسط افراد زیر ویرایش شده است