سه‌شنبه 3 مهر 1403

اسپالتی: جواب آقای خاص را نمی‌دهم!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
اسپالتی: جواب آقای خاص را نمی‌دهم!

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم ملی ایتالیا، حاضر نشد به اظهارات ژوزه مورینیو درباره استعداد بازیکنان این تیم واکنش نشان دهد.

به گزارش "ورزش سه"، مورینیو چند ماه قبل با تصمیم ناگهانی مدیران باشگاه رم از هدایت این تیم کنار گذاشته شد و فوتبال ایتالیا را ترک کرد و چند روز قبل بود که اعلام شد این مربی پرتغالی قرار است به زودی هدایت فنرباغچه را بر عهده بگیرد و راهی لیگ ترکیه شود.

با این حال، اظهارات جنجالی او درباره فوتبال ایتالیا در چند روز اخیر هیاهوی بسیاری را برپا کرده است. صحبت‌هایی را علیه تیم ملی فوتبال این کشور مطرح کرده و مدعی شده است که این نسل از فوتبال ایتالیا استعداد و کیفیت کافی برای درخشش در سطح اروپا و دنیا را ندارند.

اون مدعی شده بود که تیم‌های ملی پرتغال، فرانسه، انگلیس، اسپانیا و آلمان را مدعی کسب به عنوان قهرمانی رقابت‌های جام ملت‌های اروپای 2024 می‌داند اما ایتالیا توانایی دفاع از عنوان قهرمانی‌اش را نخواهد داشتک.

اسپالتی پس از پایان بازی شب گذشته تیم ملی ایتالیا برابر تیم ملی بوسنی که با پیروزی این تیم به پایان رسید با سوالات خبرنگاران درباره اظهارات مطرح شده از سوی مورینیو روبرو شد و در پاسخ گفت:«من به هیچ وجه جواب آقای خاص را نمی‌دهم. من ارزیابی خودم را دارم و سعی دارم که به اهدافی که تعیین کردم برسم.»

اسپالتی: جواب آقای خاص را نمی‌دهم! 2